Felles skravle 2015

Takk for svar.

Hvor finner jeg forumreglene? Og jeg har faktisk vært på profilen min, men finner ingen plass der jeg får valget å skifte profilbilde :p Og gjelder alle innlegg på topp 100?
Alle innlegg blir talt opp. Hvis du har flere enn den på plass 100 kommer du med på listen. Så er det bare å holde seg der.
Edit. På generelt under info og så under ofte stilte spørsmål får du veldig greie svar på hvordan du gjør de forskjellig oppgavene du ønsker å gjøre. Som feks skifte profilbilde
. Og på før svangerskapet finner du en som heter våre viktigste tråder. Der er det også mye grei info om forkortelser og alt som hører prøvingen til :)

Last edited:
God kveld, jenter! No ser eg at eg har tatt forumfri altfor lenge. Ved forrige oppdatering var eg 6(!) innlegg foran 31.plassen.... Det dug jo ikkje i det heile tatt... Skjerpings siste veka :D

Det hjalp på hodet med frisk luft og vann :D

God kveld, jenter! No ser eg at eg har tatt forumfri altfor lenge. Ved forrige oppdatering var eg 6(!) innlegg foran 31.plassen.... Det dug jo ikkje i det heile tatt... Skjerpings siste veka :D
Ja skal du henge med på topp 30 kan du ikke slappe av på slutten ;) det er bare å henge seg på skravlingen, men nå tror jeg mange har tatt kveld

Ja skal ikke havne under 30!!!

Nei, kan jo ikkje gjere det når me har holdt ut så lenge i oktober :D Berre å skravle på!
Nemlig!! Stått på hele mnd kan man ikke gi seg :p Men kjenner at dette topp 30 er stressende for meg

Skal alle legge seg nå eller flere som er oppe litt til?

Back
Topp