Hvilken type armbånd er det du lager, bilde?Nok ett armebånd lagetGøy det her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken type armbånd er det du lager, bilde?Nok ett armebånd lagetGøy det her
Vil nå gjerne ha 300 mellom likevelOm jeg er på 27, , er det en som må skrive de 300,og tre andre som må skrive "mer enn meg" i alle fall. Relativt trygt, men høyst mulig at fire stykker klarer det!
Er jeg på 18 er det MANGE flere som må i aksjon for at jeg skal falle under
Det handler ikke så mye om antallet innlegg, en person kan om den orker klare 300 på en dag, det som føles trygt er hvor MANGE som må gjøre noe slikt før jeg faller under. Det er trolig at en, eller to, eller tre kan orke. Men ikke like trolig at 10 gjør det
Skiter i om jeg er på 27., eller 18. plass.
Jeg ønsker bare minst 300 innlegg mellom meg og 31. plass.
Sist hadde jeg bare 160...
Har maskinen din hikke, det er 4. gang dette innlegget kommer....Om jeg er på 27, , er det en som må skrive de 300,og tre andre som må skrive "mer enn meg" i alle fall. Relativt trygt, men høyst mulig at fire stykker klarer det!
Er jeg på 18 er det MANGE flere som må i aksjon for at jeg skal falle under
Det handler ikke så mye om antallet innlegg, en person kan om den orker klare 300 på en dag, det som føles trygt er hvor MANGE som må gjøre noe slikt før jeg faller under. Det er trolig at en, eller to, eller tre kan orke. Men ikke like trolig at 10 gjør det
Helt greit detVil nå gjerne ha 300 mellom likevel![]()
Slikt skjerOi da, nettet klikket, og der komet mange ganger, gitt.... Beklager!
Da kjører du lite.Har halv tank så gidder ikke i dag. Bruker ikke en halv tank på ei uke.
Nettet klikket.... Resatte boksen, og vips...Har maskinen din hikke, det er 4. gang dette innlegget kommer....
Da kjører du lite.
Men 31 plassen har ikke vært så aktiv i dag så dag kan du ha muligheten å dra fra litt
Hvilken type armbånd er det du lager, bilde?
Det gjør jegJEG bruker heller ikke halv tank på ei uke. Seriøst, tanken tar jo... hva... 70 liter diesel. Jeg kjører ikke bort 35 liter på ei uke. JEg kjører jo stort sett bare til og fra jobb da, sånn halvtimes tid i kø hver vei
Som gir oss som ligger i bunn en enda større grunn til å stå på31. plassen har vært aktiv i dag, ca 75 flere innlegg akkurat nå enn ved midnattsoppdateringen 00:02 i dag.
30. plassen derimot (Fiona) har ikke skrevet ett eneste innlegg i dag.
31. plassen har vært aktiv i dag, ca 75 flere innlegg akkurat nå enn ved midnattsoppdateringen 00:02 i dag.
30. plassen derimot (Fiona) har ikke skrevet ett eneste innlegg i dag.
Aha, slike.
Spiller det noen rolle hvem som lager de?Men er ikke greia med de der å lage dem selv? Er det foreldrene som skal lage dem??
Det kommer vel litt an på hvor gammelt barnet er og hvor morsomt mor syns det er..Men er ikke greia med de der å lage dem selv? Er det foreldrene som skal lage dem??
Det gjør jeg
Men forskjell på bensin og dieselda![]()