Felles skravle 2015

Sant nok, det kan man jo.

Men selv om jeg er tallmennekse delux, så er jeg liksom ikke helt der at jeg har merket meg farta på 31. plassen, jeg bare skravler ivei og vil helst være over 25. plass
Skiter i om jeg er på 27., eller 18. plass.
Jeg ønsker bare minst 300 innlegg mellom meg og 31. plass.
Sist hadde jeg bare 160...

Vi henger litt etter, kom hjem fra bursdag for litt siden, så ser det vi har tatt opp. Dæven jeg har så vondt i hue. Dette kan bli en morsom natt.. Og jeg har ikke pumpet nok til å gi en hel dag dersom jeg får migrene og må ta medisin. Satser på at øitt mat og paracet fikser det.
Håper hodepinen går fort over. Sitter på sofaen å slapper av, mens mannen leser om en artikkel om en dame som har satt dildoen sin på mannens drill og vil advare andre mot å gjøre det samme. Hadde vist ikke vært ett heldig resultat.

Sant nok, det kan man jo.

Men selv om jeg er tallmennekse delux, så er jeg liksom ikke helt der at jeg har merket meg farta på 31. plassen, jeg bare skravler ivei og vil helst være over 25. plass
Har faktisk kommet meg helt opp til 15... skjønner ikke.. tror de har roet tempoet mye i toppen også.

Om jeg er på 27, , er det en som må skrive de 300,og tre andre som må skrive "mer enn meg" i alle fall. Relativt trygt, men høyst mulig at fire stykker klarer det!

Er jeg på 18 er det MANGE flere som må i aksjon for at jeg skal falle under

Det handler ikke så mye om antallet innlegg, en person kan om den orker klare 300 på en dag, det som føles trygt er hvor MANGE som må gjøre noe slikt før jeg faller under.

Herregud... skulle blåse ut et lys og glemte vi hadde lagt brannalarmen ved siden av mens vi gjorde noe i stad. holdt på og få hjerteinfarkt :p

Om jeg er på 27, , er det en som må skrive de 300,og tre andre som må skrive "mer enn meg" i alle fall. Relativt trygt, men høyst mulig at fire stykker klarer det!

Det handler ikke så mye om antallet innlegg, en person kan om den orker klare 300 på en dag, det som føles trygt er hvor MANGE som må gjøre noe slikt før jeg faller under. Det er trolig at en, eller to, eller tre kan orke. Me nikke like trolig at 10 gjør det

Det handler ikke så mye om antallet innlegg, en person kan om den orker klare 300 på en dag, det som føles trygt er hvor MANGE som må gjøre noe slikt før jeg faller under. Det er trolig at en, eller to, eller tre kan orke. Me nikke like trolig at 10 gjør det

Det handler ikke så mye om antallet innlegg, en person kan om den orker klare 300 på en dag, det som føles trygt er hvor MANGE som må gjøre noe slikt før jeg faller under. Det er trolig at en, eller to, eller tre kan orke. Men ikke like trolig at 10 gjør det

Back
Topp