Felles skravle 2015

Har man MÅ nå om dagen da? Er det ikke bare "mest mulig for å holde meg over 30. plass med grei margin"?
Problemet er vel det at det er gangske tett i bunn, og man ønsker litt lenger avstand mellom seg selv og 31. plass

Hun er født i februar 11 og altså unfanget våren 10. google bekrefter at det ikke var en toppsesong det heller akkurat.

Men 2-0 (straffe) og her ser det definitivt ikke godt ut

1. divisjon neste. Hvordan taler det for 2016-baby tro?
Men da er ikke hun laget i en god sesong heller. 2015 skal dere få ♡

Problemet er vel det at det er gangske tett i bunn, og man ønsker litt lenger avstand mellom seg selv og 31. plass

Jepp, det er der problemstillinga ligger, men da føles det ikke for meg som om det funker med noe mål for dagen (det funker liksom best når jeg har et definitivt MÅL i sikte, type 2000)

Men da er ikke hun laget i en god sesong heller. 2015 skal dere få ♡

Tenker at ungene nok ikke er avhengige av sesongen. Tross alt. Og godt er det, når man er Brannsupporter.

Tenker at ungene nok ikke er avhengige av sesongen. Tross alt. Og godt er det, når man er Brannsupporter.
Haha, det var godt sagt :p

Jepp, det er der problemstillinga ligger, men da føles det ikke for meg som om det funker med noe mål for dagen (det funker liksom best når jeg har et definitivt MÅL i sikte, type 2000)

Jo, men man kan se hvordan skravlehastigheten til de andre har vært den siste tiden, og da kan man si at man ønsker å nå X for da vil jeg mest sannsynlig få ca Y mellom meg og 31...

Går det nå?
Det ser jeg også på
Vi henger litt etter, kom hjem fra bursdag for litt siden, så ser det vi har tatt opp. Dæven jeg har så vondt i hue. Dette kan bli en morsom natt.. Og jeg har ikke pumpet nok til å gi en hel dag dersom jeg får migrene og må ta medisin. Satser på at øitt mat og paracet fikser det.

Jo, men man kan se hvordan skravlehastigheten til de andre har vært den siste tiden, og da kan man si at man ønsker å nå X for da vil jeg mest sannsynlig få ca Y mellom meg og 31...

Sant nok, det kan man jo.

Men selv om jeg er tallmennekse delux, så er jeg liksom ikke helt der at jeg har merket meg farta på 31. plassen, jeg bare skravler ivei og vil helst være over 25. plass

Vi skal fylle bensin nå :) Skravles snart :D

Back
Topp