Tja de varer jo en stund. Spesielt om du skal se de ekstended edision eller hva det nå heterI lange filmer så![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja de varer jo en stund. Spesielt om du skal se de ekstended edision eller hva det nå heterI lange filmer så![]()
Den ene premien ramler på plassen min!helst tripp trapp stolen!
Oi, det var billig. Smaker sikkert ikke noe godt...
Olala! Dette lover godt!Ja, vi er flere som er lystne på de premiene nå.![]()
Det er jo faktisk 16 % vinnersjanse på å få én premie, om man er på topp 30.
Veldig brae premier nå i oktJa, vi er flere som er lystne på de premiene nå.![]()
Oooh... skummelt.... kan finne mye rart der.
Uten tvil!Veldig brae premier nå i okt![]()
Du skrev ringe Ringenes Herre
Hehe..
Er vi ikke flinkeDere har skravlet litt dere!
Helt klart mer enn 3. Trodde alle likte de jeg![]()
Ble nesten 1 kgHehe..
Den har jeg også funnet før![]()
Vi får vente å se, ikke så mange dagene igjen nå..
Det har vi jo selfølgelig lyst å vinne 1 av de.. ikke nøye hvem, alle er like fineJa, vi er flere som er lystne på de premiene nå.![]()
Ser kjempe godt ut. Fikk også lyst på godis.
Det har vi jo selfølgelig lyst å vinne 1 av de.. ikke nøye hvem, alle er like fine![]()
Vurderer å dra innom i morgen også å kjøpe så mannen får når jeg kommer hjem til hanHaha.. 1 kg ja, da har du en god pose.![]()
Syns filmene var bra. Begynte å lese bøkene etter første filmen. Men ble litt for tungleste for min del. Men må nok prøve igjenTrodde jeg og.Nei, det tror jeg ikke. Jeg har likt bøkene helt fra jeg var ganske liten, hadde høytlesning med Hobbiten da jeg var ganske så liten. Meeen forstod jo fort at det ikke var alle som delte den lesegleden med den type bøker. Og da filmene kom var jeg jo ganske gira.