Haha, ja. Jeg blir litt dramatisk når jeg flyr, spesielt når jeg er aleneDet var flaks![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja. Jeg blir litt dramatisk når jeg flyr, spesielt når jeg er aleneDet var flaks![]()
Jeg skal strikke å se the killing! Skravles jenter![]()
Kost oss masseVelkommen hjemHåper dere har kost dere <3
Ja, det er det!! Veldig merkelig egentlig
Han røk ut i gårNæh, er Petter faktisk ute av Masterchef??
Jeg synes det er så koselig og kjøre gjennom drammen fra Oslo på kvelden med alle lysaHihi.. Jeg synes liksom landskapet ser så likt ut hele veien, men noen ganger er det skikkelig "jule-postkort"-stemning på vei inn til Drammen, men bare grått og trist resten av veien. Jaja.. Det er nok en logisk forklaring, kanskje det er elva som FruJohnsen sier, men det er litt rart at det er såpass lenge før og etter Drammen.
Kan stemme det! Aldri lagt merke til ^^ Vet at mamma og pappa kan ha snø når vi ikke har, men ikke tenkt på deg sånn. Vi kjører gjennom vestfold for å komme til drammen/asker/osloJa, men jeg mente liksom at selv om det er nedbør over hele området så er det kaldere i 40 minutter mens man kjører gjennom "Drammens-området", så da snør det, mens det regner både før og etter, og snøen kan ligge hvit og fin, mens det bare er grått, mørkt og trist før og etter. Det er rart. Det blir liksom høst-perfekt vinter-høst.
De har sponset de andre søska til mannen med samme beløp såSå heldig dere er. Vi har ikke blitt sponset...
Eg har ikkje sett så mykje på det, men er det ikkje det alle har venta på??Han røk ut i går![]()
Det har svigers gjort her og så regner med de ikke gjør forskjellDe har sponset de andre søska til mannen med samme beløp så![]()
Kan stemme det! Aldri lagt merke til ^^ Vet at mamma og pappa kan ha snø når vi ikke har, men ikke tenkt på deg sånn. Vi kjører gjennom vestfold for å komme til drammen/asker/oslo![]()
Eg har ikkje sett så mykje på det, men er det ikkje det alle har venta på??![]()
Ha ha ja i forhold til brua så blir byen litt lavJeg synes det er så koselig og kjøre gjennom drammen fra Oslo på kvelden med alle lysaVet ikke hvordan jeg skal få forklart det, men byen ligger liksom så langt nede?
![]()
Ha ha ja i forhold til brua så blir byen litt lavE18- brua er ganske høy ^^ Sukk nå får jeg hjemlengsel
Er nok et kuldehøl fra Sande til Asker da ^^Det må jo være sånn akkurat 3-5 plussgrader i Vestfold/Oslo, om det er varmere enn det så blir det vått hele veien, Drammen også. Jeg kjører en del til Oslo jeg da, så jeg har sett det flere ganger. Pluss 3 grader før og etter Drammen, og minus 3 i Drammen.Og gjerne da fra de åkerne på slettene før Drammen (fra Vestfold-siden) og omtrent til Asker etter Drammen. Så det er et godt stykke som er kaldere. Har sånn ute-termometer i bilen og, og det stemmer alltid på en prikk at det blir kaldere på samme sted.
Kven heiar du på då?Jeg har hvertfall gjort det..
Morsomt! Her bor vi ved "solkysten" og kan se over til byen, der kan det regne mens hos oss er det sol![]()
Ja, ganske fint ogsåHaha..Fort gjort med hjemlengsel. Rart med hvordan vi har forhold til steder.
Ha ha spørs hva man tenker er solkysten da ^^ Sikkert mange som mener de bor langs den!Lurer litt på om me bur ganske nærma kvarandreVil og sei me bur ved solkysten, men bur hakket bortafor slik at me ikkje kan sjå byen.
Er nok et kuldehøl fra Sande til Asker da ^^