Så deiligJa jeg gjør detSlapper av på sofaen. Strikker litt. Nyter tanker på fri i morgen og sove lenge
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligJa jeg gjør detSlapper av på sofaen. Strikker litt. Nyter tanker på fri i morgen og sove lenge
![]()
Eg studerte i Drammen frå 2006-09 syns det var ein triveleg by, men flott gåparti langs elva som eg huskerEnig med degVar sikkelig Harry by før, men kommunen har virkelig gjort sitt for å endra på det
Veldig flott, og ikkje så bråkete som mangen andre byar
![]()
Morsomt! Her bor vi ved "solkysten" og kan se over til byen, der kan det regne mens hos oss er det solNja, det er lenge før og etter elva. Det er et godt stykke utenfor Drammen på begge sider at snøen smelter igjen, men så blir det vått både på vei inn til Asker/Oslo og på vei inn i Vestfold. Veldig rare greier synes jeg.
Hihi ja. Og nå har vi jo akkurat sett de to første. Hvis ikke kunne vi gjort det i julaDet går jo hvert fall an å gjøre én gang når man har planlagt, men du må nok vente en stund. Kommende småbarnsmor.![]()
Åh, så deilig da!Ja jeg gjør detSlapper av på sofaen. Strikker litt. Nyter tanker på fri i morgen og sove lenge
![]()
Hjelpes, så langt nede har jeg ikke vært denne mnd...
Husker ikke? Kjøpt på prix!Så bra. Hva het det?
Ja skal kose megÅh, så deilig da!
Hobitten har jeg lest da, den er kjempe bra! Alle harry potter bøkene har jeg lest flere ganger. Ringenes herre bøkene starta jeg på engang (altså bok 1), men kom meg aldri gjennomMå nok prøve på ny.
Skal skrive de på lista påDu må det etter hvert ja.![]()
Ingen prix i nærheten her...Husker ikke? Kjøpt på prix!
Hva skal du se?Nå skal jeg se litt på tv...
Farmen fra i går...Hva skal du se?
Morsomt! Her bor vi ved "solkysten" og kan se over til byen, der kan det regne mens hos oss er det sol![]()
Hihi, så den akkurat ferdigFarmen fra i går...
Hihi ja. Og nå har vi jo akkurat sett de to første. Hvis ikke kunne vi gjort det i jula![]()
Jeg får gjøre detHaha.. Du får planlegge det til neste år eller en annen gang. Sikkert noen som vil være barnevakt en dag.![]()
Ja, det er det!! Veldig merkelig egentligSamme forhold til Drammen vi da.Har du også sett at Drammen er et skikkelig kuldehull da? Det er jo veldig rart, for man skulle jo ikke tro det.