Felles skravle 2015

Enig med deg :) Var sikkelig Harry by før, men kommunen har virkelig gjort sitt for å endra på det :) Veldig flott, og ikkje så bråkete som mangen andre byar :)
Eg studerte i Drammen frå 2006-09 syns det var ein triveleg by, men flott gåparti langs elva som eg husker :)

Nja, det er lenge før og etter elva. Det er et godt stykke utenfor Drammen på begge sider at snøen smelter igjen, men så blir det vått både på vei inn til Asker/Oslo og på vei inn i Vestfold. Veldig rare greier synes jeg.
Morsomt! Her bor vi ved "solkysten" og kan se over til byen, der kan det regne mens hos oss er det sol :P

Det går jo hvert fall an å gjøre én gang når man har planlagt, men du må nok vente en stund. Kommende småbarnsmor. :p
Hihi ja. Og nå har vi jo akkurat sett de to første. Hvis ikke kunne vi gjort det i jula :P

Hobitten har jeg lest da, den er kjempe bra! Alle harry potter bøkene har jeg lest flere ganger. Ringenes herre bøkene starta jeg på engang (altså bok 1), men kom meg aldri gjennom :p Må nok prøve på ny.

Du må det etter hvert ja. :)

Morsomt! Her bor vi ved "solkysten" og kan se over til byen, der kan det regne mens hos oss er det sol :p

Ja, men jeg mente liksom at selv om det er nedbør over hele området så er det kaldere i 40 minutter mens man kjører gjennom "Drammens-området", så da snør det, mens det regner både før og etter, og snøen kan ligge hvit og fin, mens det bare er grått, mørkt og trist før og etter. Det er rart. Det blir liksom høst-perfekt vinter-høst.

Jeg skal strikke å se the killing! Skravles jenter :D

Hihi ja. Og nå har vi jo akkurat sett de to første. Hvis ikke kunne vi gjort det i jula :p

Haha.. Du får planlegge det til neste år eller en annen gang. Sikkert noen som vil være barnevakt en dag. ;)

Samme forhold til Drammen vi da. :p Har du også sett at Drammen er et skikkelig kuldehull da? Det er jo veldig rart, for man skulle jo ikke tro det.
Ja, det er det!! Veldig merkelig egentlig

Back
Topp