Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på det meste såTlf fungerer like bra.![]()
ja hadde det!Ja, helt enig. Hadde vært noe annet om jeg hadde hatt en jobb.
ha ha ja greit å viteFikk ikke ryddet eller støvsugd. For de kom før jeg rakk det. Som regel sier de ifra når de drar og da vet jeg sånn ca hvor lang tid jeg har. Hehe![]()
Håper du har sovet godtTitter innom for å si god natt![]()
Ja, da blir det ny bil. Vet ikke hva drømmebilen min er en gang jeg.ja hadde det!
men du får heller få tak i drømmebilen din når du får jobb og fått spart opp litt penger![]()
Veldig greit å vite sånn. Ble litt tatt på senga, men mamma syns ikke det var ille her. Så godt var det.ha ha ja greit å vite![]()
God morgen.God morgen snupper![]()
God morgenGod morgen.
Vesla holdt på leke kaffe tid og ville ikke i bhg. Hun blir så kontaktsøkende og skal bare være i armene mine. Så ikke noe morsomt da hun gråter når hun drar og hun strekker armene etter meg. Vet det blir bedre når hun ikke ser meg.
Takk for detGod morgen.
Ha en fin dag.
Vært en gang før også. Så vet det går fort over.God morgen
Uff...sånt er ikke noe koseligmen går nok fort over!
Takk takk.Takk for det
Ha en flott dag du også!
Lita kosefrøken daVært en gang før også. Så vet det går fort over.
Er sånn på kvelden også. Drar meg ned i senga og ønsker bare å kose. Kunne ha ligger i evigheter og når jeg går blir det gråt. Spent på om det blir det samme når samboer legger henne. Nå har jeg lagt henne alene 2 kvelder på rad.
Ja, kan godt være det. For hun ga seg med en gang de kom i bilen og så plutselig gir hun seg og sovner i senga.Lita kosefrøken da
En slags seperasjonsangst kanskje??
sov altfor lite egentligHåper du har sovet godt![]()