god ettermiddagGod morgen snupper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god ettermiddagGod morgen snupper![]()
ford galaxy kanskje?Ja, da blir det ny bil. Vet ikke hva drømmebilen min er en gang jeg.![]()
Høres helt vanlig utJa, kan godt være det. For hun ga seg med en gang de kom i bilen og så plutselig gir hun seg og sovner i senga.
Det er jo dumtsov altfor lite egentlig![]()
God ettermiddag, jagod ettermiddag![]()
Den vet jeg faktisk ikke hvordan ser ut.ford galaxy kanskje?![]()
sliter med det samme selvfør viste jeg alltid hvilken bil jeg kunne tenkt meg men nå skal den også være superpraktisk
![]()
Ja, får håpe det.Høres helt vanlig ut![]()
ja er det! satser på bedre søvn i natt!Det er jo dumt![]()
var vi nettopp enige?God ettermiddag, ja![]()
så morsomt daInnom etter å ha vært i byen
Fikk kjøpt masse klær til gutta og meg selv![]()
den er storDen vet jeg faktisk ikke hvordan ser ut.
Synd Subaru forester er en fin bil. Pappa har den og den er god å sitte på i.
Åja. Da er det greit å ha stor plass. Ikke tenkt så langt jeg. Heheden er storvi vil ha tre barn så drømmer om en syvseter
også må det være veldig god plass
![]()
ja det blir fort litt vanskeligÅja. Da er det greit å ha stor plass. Ikke tenkt så langt jeg. Hehe
Samboer har jo nå fått en veldig stor bil. Pajero. God plass mellom setene og bagasje, men den er litt klønete for meg når jeg skal sette inn vesla. Må ta av henne skoa, så hun må klatre inn selv. Så må jeg klatre opp for å få på belte.![]()
Krysser fingre for detja er det! satser på bedre søvn i natt!
Kan se sånn ut?!var vi nettopp enige?![]()
Veldig moroså morsomt da![]()
Ang hus tenker jeg også litt fremover. Må ha nok soverom ja.ja det blir fort litt vanskelig![]()
tenker litt fremover når det gjelder slike tingderfor har også drømmehuset 5-6 soverom også
et til hvert barn, et til oss, gjesterom/kontor og eventuelt treningsrom til mannen
![]()
ja ja ble litt bedre da om ikke annetKrysser fingre for det![]()