Om du titter innom

ford galaxy kanskje? ;)
sliter med det samme selv :p før viste jeg alltid hvilken bil jeg kunne tenkt meg men nå skal den også være superpraktisk :p
Den vet jeg faktisk ikke hvordan ser ut.

Synd Subaru forester er en fin bil. Pappa har den og den er god å sitte på i.

Den vet jeg faktisk ikke hvordan ser ut.

Synd Subaru forester er en fin bil. Pappa har den og den er god å sitte på i.
den er stor ;) vi vil ha tre barn så drømmer om en syvseter :p også må det være veldig god plass ;)

den er stor ;) vi vil ha tre barn så drømmer om en syvseter :p også må det være veldig god plass ;)
Åja. Da er det greit å ha stor plass. Ikke tenkt så langt jeg. Hehe
Samboer har jo nå fått en veldig stor bil. Pajero. God plass mellom setene og bagasje, men den er litt klønete for meg når jeg skal sette inn vesla. Må ta av henne skoa, så hun må klatre inn selv. Så må jeg klatre opp for å få på belte. :p

Åja. Da er det greit å ha stor plass. Ikke tenkt så langt jeg. Hehe
Samboer har jo nå fått en veldig stor bil. Pajero. God plass mellom setene og bagasje, men den er litt klønete for meg når jeg skal sette inn vesla. Må ta av henne skoa, så hun må klatre inn selv. Så må jeg klatre opp for å få på belte. :p
ja det blir fort litt vanskelig ;)
tenker litt fremover når det gjelder slike ting ;) derfor har også drømmehuset 5-6 soverom også :p et til hvert barn, et til oss, gjesterom/kontor og eventuelt treningsrom til mannen :p

ja det blir fort litt vanskelig ;)
tenker litt fremover når det gjelder slike ting ;) derfor har også drømmehuset 5-6 soverom også :p et til hvert barn, et til oss, gjesterom/kontor og eventuelt treningsrom til mannen :p
Ang hus tenker jeg også litt fremover. Må ha nok soverom ja. :)

Back
Topp