Fru effektivja ikke santog samtidig som dette har jeg fått kranglet med familien og hvert her med dere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fru effektivja ikke santog samtidig som dette har jeg fått kranglet med familien og hvert her med dere
![]()
Føler meg litt bedre, men sår hals og mye snørrhuff kanskje en reaksjon på all den jobbingen på natta?![]()
håper du føler deg bedre nå
Ja vi får satse på det!hmmm får håpe på ved til onsdagen da![]()
ja føles sånn ut nå ihvertfallFru effektiv![]()
huff så kjedeligFøler meg litt bedre, men sår hals og mye snørr![]()
flinke sporty RonjaRMåtte jo detskulle trene
![]()
ja det virker veldig useriøst! og ville nok også sagt ifra til demJa vi får satse på det!
Men er nesten så jeg begynner å lure, for selv om det er utsalg fra en type vernet bedrift så skal det da ikke være nødvendig å vente i nesten to mnd på ved vel???
Virker litt useriøst spør du meg...
Ja, er det. Skjer sjeldent.Koselig med en felles start på dagen![]()
Veldig koselig. Kost oss masse.Koselig med besøk![]()
Takk for dethuff så kjedelighåper du raskt blir bedre
![]()
Ikke for han da.Bortkasta penger altså.
Og er det ikke han som er så opptatt av å ikke bruke for mye penger og da?
Hahaflinke sporty RonjaR![]()
Får håpe du har fått ved nå nIkke sett snurten av dem enda :-o
Og jeg reiser om en time :-o
Sjelden her også...Ja, er det. Skjer sjeldent.
Så bra daVeldig koselig. Kost oss masse.![]()
Ja, burde ha det vi også, men jeg skal ikke klage. Jeg betaler bare for lånet på huset og han betaler for resten av felles utgiftene.Ja men likevel!
Har ikke full felles økonomi vi heller, setter inn penger på en felleskonto, men resten av lønna vår bruker vi på det vi vil og mat.
Men sånne dyre ting deler vi da på, og bestemmer sammen!
Tlf fungerer like bra.ja da er det ikke så lett hellerhar en laptop så blir mye lettere
![]()