Åå? Hvorfor det?Jeg skal føde på Ullevål, jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå? Hvorfor det?Jeg skal føde på Ullevål, jeg.
Bodde i Vestby i fjor da vi skulle ha hun andre og jeg har jobbet på Ullevål før og bruker da like lang tid til Fredrikstad som til Ullevål og føle meg litt hjemme der. Hørte egentlig til a-hus, men dit skulle jeg hvertfall ikke. Bodde i Vestby da vi søkte om plass nå også og er veldig fornøyd med det. Begynner ikke å bytte nå bare fordi vi har flyttet 15 minutter lenger bort...Åå? Hvorfor det?
Så koselig daVet ikke helt ennå . Vi bestemmer oss vel imorgen , eller tar det på sparket på lørdagblir i Bergen sentrum hvertfall
![]()
Uff da...masse god bedring til snuppa diÆsj. Minsta holdt det gående i natt. Hoste er no dritt. Så vi endte med å se Mikke Mus i natt. Også ville hu ikke sove mer når kl var 6 heller. Så da blir det hjemmekos i dag. Ikke vits å sende en trøtt og sur unge i bhg hvertfall. Satser på en hjemmedag ordner opp i dag. Så da må jeg fint avbestille fysiotreninga i dagMenmen. Hadde vært siste treninga før jobb neste uke.
Må bestille legetime da for å forandre sykemldsgraden min i dag da. Hu får bare være med da. Kanskje han har mirakelkur for hoste også. Har bare bisolvon for småbarn med kirsebærsmak.![]()
Nå ligger vi begge å døser på sofaen hvertfall mens eldste ordner seg klar til skolen.
Ha en fin dag. Blir sikkert mye underholdning på minstejenta her i dag ja![]()
Håper legen har en mirakelkur. God bedring og kos dere masse.Æsj. Minsta holdt det gående i natt. Hoste er no dritt. Så vi endte med å se Mikke Mus i natt. Også ville hu ikke sove mer når kl var 6 heller. Så da blir det hjemmekos i dag. Ikke vits å sende en trøtt og sur unge i bhg hvertfall. Satser på en hjemmedag ordner opp i dag. Så da må jeg fint avbestille fysiotreninga i dagMenmen. Hadde vært siste treninga før jobb neste uke.
Må bestille legetime da for å forandre sykemldsgraden min i dag da. Hu får bare være med da. Kanskje han har mirakelkur for hoste også. Har bare bisolvon for småbarn med kirsebærsmak.![]()
Nå ligger vi begge å døser på sofaen hvertfall mens eldste ordner seg klar til skolen.
Takk, Ronja! Ha en riktig super dag du ogsåHåper alle får en super dag![]()
Ha en super dag du ogsåHåper alle får en super dag![]()
Ja gleder meg til detSå koselig da![]()
Tusen takk, HuleboerTakk, Ronja! Ha en riktig super dag du også![]()
Takk for detHa en super dag du også![]()
Enda bedre! Kos dere masseJa gleder meg til detalle de 3 jeg skal spise med har jeg møtt her inne faktisk
![]()
Jobber du i dag?Tusen takk, Huleboer![]()
Bodde i Vestby i fjor da vi skulle ha hun andre og jeg har jobbet på Ullevål før og bruker da like lang tid til Fredrikstad som til Ullevål og føle meg litt hjemme der. Hørte egentlig til a-hus, men dit skulle jeg hvertfall ikke. Bodde i Vestby da vi søkte om plass nå også og er veldig fornøyd med det. Begynner ikke å bytte nå bare fordi vi har flyttet 15 minutter lenger bort...
Grått og trist her og.. Skal også ut på shoppingTakk for det
Grått og trist her, men hva gjør vel det... Shopping!!![]()
Æsj. Minsta holdt det gående i natt. Hoste er no dritt. Så vi endte med å se Mikke Mus i natt. Også ville hu ikke sove mer når kl var 6 heller. Så da blir det hjemmekos i dag. Ikke vits å sende en trøtt og sur unge i bhg hvertfall. Satser på en hjemmedag ordner opp i dag. Så da må jeg fint avbestille fysiotreninga i dagMenmen. Hadde vært siste treninga før jobb neste uke.
Ja, det er også en av grunnene. Flere jeg kjenner som ikke er så fornøyd med Fredrikstad og at tilbudet til far er dårlig.Aaahh! Da skjønner jeg. Har selv vurdert å bytte til riksen siden jeg er lite fornøyd med søf. Men får se hva som skjer etter JM-timen idag.
Ja, det er også en av grunnene. Flere jeg kjenner som ikke er så fornøyd med Fredrikstad og at tilbudet til far er dårlig.