Ja og enda bedre med ett godt program på tv hvis jeg finner noeDa hørtes det godt ut med en kopp te![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og enda bedre med ett godt program på tv hvis jeg finner noeDa hørtes det godt ut med en kopp te![]()
Ja hun sovna på meg til slutt. Nå fikk jeg lirka henne over i vugga og løp på do! Nå er det frokost på menyen!Da må du få i deg litt mat! Sover hun?
Det var jo meldt rester av tropisk orkan så kan være den kom har tatt turen til degJa veldig koselig. Vet ikke helt om det er storm, men det blåser godt å regner. Så det er utrivelig å være ute
Jeg skal se opptak av Kampen for livetJa og enda bedre med ett godt program på tv hvis jeg finner noeakkurat nå er det ops jeg er gravid på tlc
He he lenge siden mandag! Velkommen tilbake!Hellu
Har visst ikke vært innom her siden mandag, det var mange sider dere hadde skravlet siden det.
Kan jo være... har ikke tenkt meg ut i allefall.Det var jo meldt rester av tropisk orkan så kan være den kom har tatt turen til deg![]()
He he deilig når man bare kan sitte inne i sånt vær ^^Kan jo være... har ikke tenkt meg ut i allefall.
Her er det ei som har vært i trafikkulykke. Hun viste ikke at hun var 32 uker på vei. Våknet opp etter noen dager og fikk vite at datteren hadde det bra. Ikke rart hun var i sjokk.Jeg skal se opptak av Kampen for livet![]()
Ha ha!! #denfølelsenHer er det ei som har vært i trafikkulykke. Hun viste ikke at hun var 32 uker på vei. Våknet opp etter noen dager og fikk vite at datteren hadde det bra. Ikke rart hun var i sjokk.
Her har heldigvis mannen bært inn ved i går kveldPokker.. Tom for ved.. Mannen må bunkre opp for meg utenfor døra igjen, detta går jo ikke.
Jepp. Hadde nok frika ut om noe sånt hadde skjedd.Ha ha!! #denfølelsen
Vi ser på one tree hillJa og enda bedre med ett godt program på tv hvis jeg finner noeakkurat nå er det ops jeg er gravid på tlc
Tydeligvis i denne skravleverdenenHe he lenge siden mandag! Velkommen tilbake!
Syns det er ganske rolig her. Kunne vært flere siderHellu
Har visst ikke vært innom her siden mandag, det var mange sider dere hadde skravlet siden det.
Det gjør jeg ogsåVi ser på one tree hill![]()
Rolig? Skeptisk kjenner jegSyns det er ganske rolig her. Kunne vært flere sider![]()
Da må du nyte og kose degJa hun sovna på meg til slutt. Nå fikk jeg lirka henne over i vugga og løp på do! Nå er det frokost på menyen!
Da blir det kaldt for dere! Tenn masse TelysPokker.. Tom for ved.. Mannen må bunkre opp for meg utenfor døra igjen, detta går jo ikke.