Klagetråd

Hvorfor er det sånn at dette mannfolket mitt føler at han har enerett på senga!!?? Har sove kjempe dårlig i natt, har ikke vært plass til meg i senga for han ligger å breier seg!!! Dytter i han og ber han gi plass, men ingen reaksjon!! Å han klager fordi han våkner av at jeg går på do om natten, å har så dårlig søvn pga dette! Altså på tide at jeg får ha senga for meg selv snart?? Har jo 3 gjesterom med seng.

Hvorfor er det sånn at dette mannfolket mitt føler at han har enerett på senga!!?? Har sove kjempe dårlig i natt, har ikke vært plass til meg i senga for han ligger å breier seg!!! Dytter i han og ber han gi plass, men ingen reaksjon!! Å han klager fordi han våkner av at jeg går på do om natten, å har så dårlig søvn pga dette! Altså på tide at jeg får ha senga for meg selv snart?? Har jo 3 gjesterom med seng.
Jeg kiler mannen min hvis han tar alt plassen. :P Veldig effektivt siden han er så kilen i våken tilstand. :P

Skal på skolen, men energien er på et veldig lavt nivå idag, alt er slitsomt :P huff, hater sånne dager!

Er så trøtt i dag! Skulle ønske jeg hadde samvittighet til å legge meg en time på sofaen, men jeg føler meg så sløv, selv om jeg vet at det er lov når man er gravid ;p

Jeg kiler mannen min hvis han tar alt plassen. :P Veldig effektivt siden han er så kilen i våken tilstand. :P

Kiler jeg mannen når han sover kan jeg regne med å få en fot eller arm på et uønsket område i en veldig fart. Så det våger jeg ikke.. Ellers kunne det nok funka :P

Er så trøtt i dag! Skulle ønske jeg hadde samvittighet til å legge meg en time på sofaen, men jeg føler meg så sløv, selv om jeg vet at det er lov når man er gravid ;p
Sånn må du ikke tenke:)
Legg deg nedpå, det vil gjøre deg godt.

Jeg har nesten alltid behov for en time, minst, på sofaen pr dag :P Er lov når man er gravid, ikke alltid energien er på topp :D

Klager litt over at jeg etter kontroll på sykehuset blir innlagt etter innvendig ul og ctg. Litt for kort cervix og må registrere kynnere og evt rier i døgnet som kommer. Den hadde jeg ikke forventa:-o

Klager litt over at jeg etter kontroll på sykehuset blir innlagt etter innvendig ul og ctg. Litt for kort cervix og må registrere kynnere og evt rier i døgnet som kommer. Den hadde jeg ikke forventa:-o

Åååh.. Så kjedelig da! Håper det går fint og at du slipper å være der noe lenger enn det! Kjedelig når sånt skjer. Ønsker deg masse lykke til :)

Får ikke sove. Lys våken. Tenker på JOBB?!?! Er seriøst yrkesskadet. Spinnvill kick ass baby. jeg finnes ikke trøtt. Vært våken i snart 2 timer.....

Er det virkelig for mye å forlange å sitte på toget som gravid? :( jeg er i veldig fin form, men blir jo veldig sliten av å måtte stå en time på toget :/ Er altfor dårlig til å spørre om plass da, så er jo litt min egen skyld også selvsagt..

Nå har jeg ligge å små sove til kl 12. Men har fremdeles null energi!! Bare litt hadde vært fint. Så jeg hvertfall kunne orke å rydde å vaske kjøkkenet!

Klager på vondt i kroppen og veldig vondt bekken etter ei natt i sykehusseng. Har fått meg tempurmadrass og to ekstra puter til neste natt, så satser på at jeg får en bedre natt til natta.

Eig ikkje energi.. va på skule frå 8-15 å sko gjerne kunne lagt mej for ej e utsleta. . Men her ser ikkje ut å snart kjem mor mi å skal passe ungane for ej ska på foreldremøte på skulen.. kjem t å sovne...

Back
Topp