Så deilig med heimelaga pizza!Hjemmelaga pizza strax klar til å ta ut av ovnen. Hærlig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med heimelaga pizza!Hjemmelaga pizza strax klar til å ta ut av ovnen. Hærlig!![]()
Jeg fikk virkelig lyst på pizza, selv om spaghettien her lukter herligSå deilig med heimelaga pizza!blei svolten eg no
![]()
Å, det også er jo supergodtJeg fikk virkelig lyst på pizza, selv om spaghettien her lukter herlig![]()
Sofatid mens mannen lager middagHer blir det spaghetti - hva med dere andre?
Vi har handlet inn "kveldsmat" til i kveld, bare MÅTTE ha dem da vi var på butikken i stedÅ, det også er jo supergodthadde middag for nokre timar sidan, men kjenner eg er klar for kveldsmat allerede
lurer på kva eg skal finne på
![]()
Det hørtes godt ut! Bearnessaus er fantastisk til alt!Vi hadde slik løvbiff med grønnsaker og bearnessaus
Å, det såg jo lite godt utVi har handlet inn "kveldsmat" til i kveld, bare MÅTTE ha dem da vi var på butikken i sted
![]()
Åååååååå, suuuuuuuuk!!!Vi har handlet inn "kveldsmat" til i kveld, bare MÅTTE ha dem da vi var på butikken i sted
![]()
Laget toMmmm..
Det er godt.
Hva hadde du på den?
De ligger og venter på meg til middagen er overstått. Skal gi full oppdateringÅ, det såg jo lite godt utsmakte dei?
![]()
Det hørtes godt ut! Bearnessaus er fantastisk til alt!
Ai, det tenkte jeg ikke på!Åååååååå, suuuuuuuuk!!!
Bare et lite spørsmål..
Du vet det er gravide her inne, og ikke alle har en søndagsåpen butikk i nærheten?
Syntes den fra pose også er god, jegDet var fra pose.
Valgte å gjøre det enkelt med halv og hel fabrikater i dag.
Jeg måtte jobbe og var ikke sikker på om jeg ville nå hjem til å lage middag, så måtte legge til rette for at mannen kunne gjøre det![]()
Ja,det må du! Sjølv om eg blei skikkelig misunneligDe ligger og venter på meg til middagen er overstått. Skal gi full oppdatering![]()
Tar gjerne et stykke av den førsteLaget to
En med bacon, pepperoni, løk, mais, tomat og ananas.
Den andre med rester fra tacokjøttdeig, tomat, paprika og mais
Hadde salat og rømme til![]()
Var veldig godt!Tar gjerne et stykke av den første![]()
*Sikle sikle* Er så sulten nå at alt høres ut som gourmetmat! Tror vi må gå for hjemmelaget pizza her snart.Laget to
En med bacon, pepperoni, løk, mais, tomat og ananas.
Den andre med rester fra tacokjøttdeig, tomat, paprika og mais
Hadde salat og rømme til![]()
Akkurat det tviler jeg ikke i det hele tatt på...Var veldig godt!![]()
Du, hele 17 uker er du på vei! Er det lenge til OUL?Akkurat det tviler jeg ikke i det hele tatt på...
Du, hele 17 uker er du på vei! Er det lenge til OUL?