Felles skravle 2015

<Dåne , dere har skravlet mye siden jeg sist var her.

Vi har bært hagemøbler opp på garsjeloftet i dag.. Slitsomt i grunn, når vi må drive å gå opp og ned stige

Vi har bært hagemøbler opp på garsjeloftet i dag.. Slitsomt i grunn, når vi må drive å gå opp og ned stige

Flinke dere har vært.
Håper mannen får pakket sammen hagemøblene mens jeg er på jobb i morgen

Det har jeg gjort for en måned siden ca. Men lurt å gjøre det før vinteren setter skikkelig i gang

Det har jeg gjort for en måned siden ca. Men lurt å gjøre det før vinteren setter skikkelig i gang

for en måned siden var det sommer, vel?

Men vi tok inn alt da det var sånn der årets første storm for noen uker siden.

Det var det ikke her. Har vært kaldt å mye vind.

Vi hadde opp i 15-20 grader helt til sist helg vi. Ikke at vi satt så mye ute egentlig, så møblene kunne vært tatt inn før, men det var i alle fall ikke som om det hastet...

Ja, jeg er jo matpingle da, så jeg liker egentlig ikke så mye rart. Og synes pizza slik er godt.

Nå har snart minuttene gått så lenge som at jeg skulle gå ned med en skvett vann til ungene... bbl
Her er første i seng, hun sovnet med en gang.
Nå gjelder det bare å få eldste i seng

Vi hadde opp i 15-20 grader helt til sist helg vi. Ikke at vi satt så mye ute egentlig, så møblene kunne vært tatt inn før, men det var i alle fall ikke som om det hastet...
Vi måtte plukke fra paviljongen så da ryddet vi bort møblene i samme slengen.

Det er veldig fint langskysten da.
En storm eller to er jeg pris jeg nok hadde vært villig til å betale om vi hadde hatt mulighet da...
Er bare litt vanskelig å bare bryte opp og finne to nye jobber, barnehageplass og så videre..

To jobber, to barnehageplasser, og et hus.

Det ble hos oss løst slik: Begge søker jobber. I det en av oss, jeg, fikk napp, ble det fortgang i resten. Søke bhg, lete etter hus. Jeg fikk jobb 22.februar, i slutten av april overtok vi huset og helt i slutten av mai flyttet vi, 1. juni (nesten to døgn etter at vi kom frem til det nye huset vårt midt på natta) begynte jeg i ny jobb. Mannen tok da først ferie og deretter ulønnet permisjon, for ungene begynte ikke i bhg før 1. august. Og han fikk seg ny jobb i...november året etterpå... Han jobbet "fjernkontor" i sin gamle inntil det. Anbefales egentlig ikke, det var godt for ham å få en lokal jobb.

Back
Topp