Jubeltråd! :)

Ja kan si det slik. ;) gyn mente fosteret så stort og fint ut, og ikke så spinkelt som mange ifht de som aborterer. Tilbake om 3 uker
gleder meg på dine veiene!
 
Jubler for en fantastisk Gravid 3+ på ClearBlue nå i kveld! Begynner gradvis å tro litt mer på det nå :) Ikke helt enda, men nesten ;)
 
Hurra for 4 uker Uvirkelig! Redd mensen skal komme når jeg våkner i morgen. Tror jeg må kjøpe en test til for å være sikker! Hehe Testet positivt allerede 3+3!
 
Det fikk jeg også i dag:) Er 5+4,hvor langt på vei er du ? :)
Var 6+3 igår, 6+4 idag da :) Forrige gang mistet jeg på dagen jeg skulle ta den digitale for å sjekke hcgstigning, så det var med litt ambivalens jeg tok den på kvelden merket jeg - og den brukte så laaaaang tid på å lyse opp! Men jammen var den positiv ;)
 
Jubler for at jeg har vært uten kvalme siden jeg sto opp idag!!!! Vet at jeg jinxer meg selv nå, men må bare juble!!!
Har tilbringt siste uken i sengen og på sofaen, og idag har jeg vært på kafé med minstemann. Juuuuubler!! ;)
 
Jubler for en bedre middag og kveld i lystig lag, der jeg kom meg velberget unna uten at noen spurte om årsaken til at jeg ikke drakk alkohol :)
 
jubler for at jeg faktisk har sovet litt i natt!! å at vesla ikke våknet før kl 09:30!!
 
Jubler for at vi skal fortelle mine foreldre om graviditeten i kveld.. 8+2i dag:)
 
Back
Topp