Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var helt nydeligUnderveis bilde til dere![]()
Nå har den fått to strøk, utenom nede på vuggebeina. Det får jeg ta når resten er tørket![]()
Så skal jeg se om jeg får laget meg sjablong til navnet hansVis vedlegget 83324
Ja, det må jeg virkelig
Satser på at en dag med mye hvile gjør susen![]()
Nei, nå synes jeg det har vært mer enn nok på en stund :/Ja, vi kan ikkje drive på å være syke hele tiden.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fin! Fikk vugge til nr 1 som blir brukt til neste ogsåUnderveis bilde til dere![]()
Nå har den fått to strøk, utenom nede på vuggebeina. Det får jeg ta når resten er tørket![]()
NÅ har du kanskje levert den?Nei...har fått skrevet den ut nå da, så stikker nå![]()
I dag kommer snekker'n! Vil du komme i morgen? Han skal sette inn døra fra "kjellerstua" der vi satt og ut mot spisestua! Det blir så rart... Nå er vi i gang.Skjer det noe spennede her da? Nettopp kommet inn fra gufsete hver, og sitter på sofaen med vofsen før jeg begynner å tenke middag![]()
NÅ har du kanskje levert den?
Det lover jo godt da. Har du bilde av deg selv på cv'n?Det har jeg
De hadde ikke noe ledig nå, men hun tittet gjennom cv mens vi pratet, og skulle ringe om det dukket opp noe sa hun![]()
I dag kommer snekker'n! Vil du komme i morgen? Han skal sette inn døra fra "kjellerstua" der vi satt og ut mot spisestua! Det blir så rart... Nå er vi i gang.
Det lover jo godt da. Har du bilde av deg selv på cv'n?
Denne har min morfar laget for mange år sidenSå fin! Fikk vugge til nr 1 som blir brukt til neste ogsådet er så kos.
Så finUnderveis bilde til dere![]()
Tusen takkDen var helt nydelig![]()
Thank youSå fin![]()
Kom du deg innom meny i dag eller ?Jaaaskal vist det. Så må bare komme meg hjem så fort eg klarer
Sent from my iPhone using BV Forum
Så koseligDenne har min morfar laget for mange år sidenstoresøster brukte den også
![]()
Ja det gjør detSå koseligbetyr jo litt også da.
Gleder meg til å se den ferdig ^^Thank youtror den blir veldig bra når den er helt ferdig
![]()