Skravletråd :)

Underveis bilde til dere :)
Nå har den fått to strøk, utenom nede på vuggebeina. Det får jeg ta når resten er tørket :)

Så skal jeg se om jeg får laget meg sjablong til navnet hans :) ImageUploadedByBV Forum1413460965.489266.jpg

Underveis bilde til dere :)
Nå har den fått to strøk, utenom nede på vuggebeina. Det får jeg ta når resten er tørket :)

Så skal jeg se om jeg får laget meg sjablong til navnet hans :) Vis vedlegget 83324
Så fin! Fikk vugge til nr 1 som blir brukt til neste også :) det er så kos.

Skjer det noe spennede her da? Nettopp kommet inn fra gufsete hver, og sitter på sofaen med vofsen før jeg begynner å tenke middag :)

Skjer det noe spennede her da? Nettopp kommet inn fra gufsete hver, og sitter på sofaen med vofsen før jeg begynner å tenke middag :)
I dag kommer snekker'n! Vil du komme i morgen? Han skal sette inn døra fra "kjellerstua" der vi satt og ut mot spisestua! Det blir så rart... Nå er vi i gang.

NÅ har du kanskje levert den?

Det har jeg ;)
De hadde ikke noe ledig nå, men hun tittet gjennom cv mens vi pratet, og skulle ringe om det dukket opp noe sa hun ;)

I dag kommer snekker'n! Vil du komme i morgen? Han skal sette inn døra fra "kjellerstua" der vi satt og ut mot spisestua! Det blir så rart... Nå er vi i gang.

Åååh, så spennende :D
Hadde faktisk tenkt å spørre om du hadde noen planer i morgen ;)
Når tenker du?
Formen har vært mye bedre i dag og :D

Back
Topp