Teater er gøy!Poden synes dukketeater vr stas
Veldig. Ja, satser på han liker det også.
I dag var det en klovn som gjorde forskjellige ablegøyer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teater er gøy!Poden synes dukketeater vr stas
jaja.. han er sprek som en fisk nåHåper jeg og, men vil ikke tilbake til en som overser meghaha
Har han blitt helt frisk nå da?![]()
jaja.. han er sprek som en fisk nå![]()
Hvor langt har du kommet nå da?Gjorde det jeg og, men måtte slå over når jog hørte hva som gikk der![]()
Da det er det... bare synd det ikke er sånnJa, det er jo slik det bør være for alle![]()
Hvor er det?
Så kultVeldig. Ja, satser på han liker det også.
I dag var det en klovn som gjorde forskjellige ablegøyer![]()
Ja du gjør det.Hva ? Jeg det![]()
![]()
jaja er du gal....Så bra. Hopper oppover fossen og greier?hehe
Fillern, det ble litt langtStraume. Uttafor bergen
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er veldig synd at det skal være sånn for mangeDa det er det... bare synd det ikke er sånn
Ikke det at jeg misstrivdes i min forrige jobb.. den bare hadde lit for mange ulemper for en småbarnsmor.
Synes egentlig ikke jeg gjør det heller. Er nok veldig effektiv når jeg først er herJa du gjør det.
jaja er du gal....
han er nesten litt slitsom å være i nærheten av.. spesielt siden jeg er så trøtt![]()
Okei. Da har du jo mye igjen endaHar begynt på sesong 2![]()
Fillern, det ble litt langt
Ja, det er veldig synd at det skal være sånn for mange
Ikke alltid like lett å komme seg unna og finne noe nytt heller:/
Bra at du fant noe som du trives med da![]()
hahahaha det gjør han stort sett hele tiden så det er jeg vandt med...Haha, ser den. Men bedre det enn at han ligger på land og spreller da![]()
Må du væreSynes egentlig ikke jeg gjør det heller. Er nok veldig effektiv når jeg først er her![]()