Fra 7.des og helt til julaftenskal være over 50 boder
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, så gøy da!! Gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra 7.des og helt til julaftenskal være over 50 boder
Prøver så godt jeg kanMå du være![]()
Tviler jeg på, med 20 innlegg om dagen ramler jeg fort nedoverPrøver så godt jeg kan
Ikke meninga å ta plassen din, du tar den vel snart igjen![]()
Blir nok noen rolige dager på meg fremover. Heldigvis er vi godt innenfor til å være med på trekningen i slutten av mnd. Å være topp 30 er jo tross alt det viktigsteTviler jeg på, med 20 innlegg om dagen ramler jeg fort nedover![]()
hahahaha det gjør han stort sett hele tiden så det er jeg vandt med...
Åh, så gøy da!! Gleder meg![]()
4 år har eg jobba på arbeidsplassen min. Ikkje en eneste gang på de 4 årene har eg hørt fra sjefen at eg gjør en bra jobb. I dag sier ho litt alvorlig (eg trudde eg sku få tilsnakk) "eg må bare si deg noe! Eg e veldig glad for å ha deg her på jobben." Eg holdt på å svime av eg blei så satt ut. Hoho. Og det skal sies. Er ikkje alltid ho sier god måren en gang når eg kommer. Så dette var så langt fra forventa at det går ikkje ann å komme lengre unna![]()
Det er koselig å høre da![]()
typisk mannfolk!Hahaha
Er sånn min er og stort sett![]()
4 år har eg jobba på arbeidsplassen min. Ikkje en eneste gang på de 4 årene har eg hørt fra sjefen at eg gjør en bra jobb. I dag sier ho litt alvorlig (eg trudde eg sku få tilsnakk) "eg må bare si deg noe! Eg e veldig glad for å ha deg her på jobben." Eg holdt på å svime av eg blei så satt ut. Hoho. Og det skal sies. Er ikkje alltid ho sier god måren en gang når eg kommer. Så dette var så langt fra forventa at det går ikkje ann å komme lengre unna
Hørtes ut som merkelig oppførsel. Nå vet du at hun har lagt merke til deg og setter pris på arbeidet ditt. Alltid godt å få høre det4 år har eg jobba på arbeidsplassen min. Ikkje en eneste gang på de 4 årene har eg hørt fra sjefen at eg gjør en bra jobb. I dag sier ho litt alvorlig (eg trudde eg sku få tilsnakk) "eg må bare si deg noe! Eg e veldig glad for å ha deg her på jobben." Eg holdt på å svime av eg blei så satt ut. Hoho. Og det skal sies. Er ikkje alltid ho sier god måren en gang når eg kommer. Så dette var så langt fra forventa at det går ikkje ann å komme lengre unna![]()
Det er helt santBlir nok noen rolige dager på meg fremover. Heldigvis er vi godt innenfor til å være med på trekningen i slutten av mnd. Å være topp 30 er jo tross alt det viktigste![]()
Ja, då må du ta deg en tur.
Så digg med sånn tilbakemelding
4 år har eg jobba på arbeidsplassen min. Ikkje en eneste gang på de 4 årene har eg hørt fra sjefen at eg gjør en bra jobb. I dag sier ho litt alvorlig (eg trudde eg sku få tilsnakk) "eg må bare si deg noe! Eg e veldig glad for å ha deg her på jobben." Eg holdt på å svime av eg blei så satt ut. Hoho. Og det skal sies. Er ikkje alltid ho sier god måren en gang når eg kommer. Så dette var så langt fra forventa at det går ikkje ann å komme lengre unna
Hørtes ut som merkelig oppførsel. Nå vet du at hun har lagt merke til deg og setter pris på arbeidet ditt. Alltid godt å få høre det![]()
Oh yeah. Vi sees på julemarked![]()
Så bra da! Kjekt!!!![]()
Hva jobber du med?![]()
Blir spennende å se da, om det funker for dem!m&m mini tror jeg