Ikke noe mat heller. Ikke noe som frister?
Nei.. Ikke akkurat det nei. Men skal straks på butikken, så håper jeg finner noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe mat heller. Ikke noe som frister?
Han kom hjem for en uke siden , og nå blir det ikke til utlandet igjen før etter babyen er kommet , så jeg var litt for treg![]()
Da håper jeg du finner noe på butikken som fristerNei.. Ikke akkurat det nei. Men skal straks på butikken, så håper jeg finner noe![]()
Tror ikke det blir i dag da
Er jo litt stillere her inne også for tida, så må jobbe litt mer for innleggene .
Da håper jeg du finner noe på butikken som fristerhelst noe annet enn godteri
![]()
![]()
Ja, det må jeg tro at jeg får tilDet e sant. Men du klarer det uansett på noen dager![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjør du nok. Kjedelig når det er sånn, har hatt perioder hvor jeg har vært matlei jeg også. Kjøp inn til en smoothie kanskjeJeg sulter ikkehar nok å ta av
men noe mat finner jeg sikkert
![]()
Lykke til med isjakten![]()
Ja, det hadde nok jeg gjort ogsåHaha. Takk for da.finn eg ikkje no gjer eg opp fram te mandag.
Ja tror jeg må detDet var synd dadu får kjøpe deg en pose på butikken
![]()
Det gjør du nok. Kjedelig når det er sånn, har hatt perioder hvor jeg har vært matlei jeg også. Kjøp inn til en smoothie kanskje![]()
Ja tror jeg må detfår se om jeg orker å gå ut seinere
formen er så dårlig for tiden
![]()
Det har jeg gjort, tror jeg. Sikkert noen som har blitt borte på veien...Ja blir jo en del det og. Men når jeg er vekke i timesvis er det ikke alltid jeg gidder å ta de heller![]()
Sendte han nettopp melding om at han må handle idag , så det kommer nok på handlelistenDa får du sende mannen![]()
Ja er ikke så lett å holde følgeDet har jeg gjort, tror jeg. Sikkert noen som har blitt borte på veien...
Kø er sååå kjiptStår bom fast i køså da blir det ikke jakt i dag
må nå barnehagen.
Ja, og mettende er det ogsåEn smoothie har kanskje vært godt...![]()
Så kjedelig med køStår bom fast i køså da blir det ikke jakt i dag
må nå barnehagen.
Ja, det er det virkelig. Blir flott med to tetteOkei. Så koselig da![]()