Har kommet seg veldig i løpet av dagen, heldigvis. Har til og med fått i meg mat i dag.God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kommet seg veldig i løpet av dagen, heldigvis. Har til og med fått i meg mat i dag.God bedring
Det hørtes bra utHar kommet seg veldig i løpet av dagen, heldigvis. Har til og med fått i meg mat i dag.
Godt over 20 nåHar jeg skrevet 20 enda tro? Er jeg over 1000 i morgen tidlig?
Ja ikke så lenge før man finner sengen nå.Trøtt jeg...
Aner ikke, mulig det. AntakeligGodt over 20 nå![]()
Så gå og legg degTrøtt jeg...
Ja ikke så lenge før man finner sengen nå.
Jeg telteAner ikke, mulig det. Antakelig
Så gå og legg deg
Du har kontrollen for meg altså (korrigert kontroll som iPad ville skrive frontkollisjon...)Jeg teltetil 20 og du har flere enn det
![]()
Åååh.. spennende med vogn. Skal du kjøpe ny eller brukt. Nå selger vel babycare ut fjorårets modeller med ca 3000 kr i rabattDere er flinke t il å skravle i kveld.
Jeg klarer ikke å finne skravle lysten.
Har gått gjennom økonomien, betalt regninger og funnet ut at jeg forhåpentligvis får en del ekstra penger neste måned, og da blir det vogn![]()
Da er det bare å lokke han, da..Ja, men vil sikre at mannen er så mørt sengeklar at han kommer etter før jeg sovner....
Da er det bare å lokke han, da..
Driver ikke du og verper?
Har passert 1100 nå tror jegDu har kontrollen for meg altså (korrigert kontroll som iPad ville skrive frontkollisjon...)
Den var penJeg skal ha en Emmaljunga Duo Edge DeLuxe Chrome
Skal kjøpe ny, ikke sikker på hvilken farge...
Vis vedlegget 83111
Ja ikke like enkelt å hente inn. Spesielt ikke på slutten når de andre øker tempo også