Skravletråd :)

Må ikke dra i dag da:eek:
Enda mange dager til fredag :p

Eg må jo vær sikker på eg får tak i. Ellers må eg bruke pausen min en dag til å leite :p hihi. No MÅ eg ha klar til fredag :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner den:)
Her var formen så dårlig, at jeg måtte bare finne senga:)

Eg sku jo egentlig sjå både ungkarskvinnen og farmen. Men det kunne eg bare glemme :p stuptrøtt. :)

Eg må jo vær sikker på eg får tak i. Ellers må eg bruke pausen min en dag til å leite :p hihi. No MÅ eg ha klar til fredag :p

Okei. Jeg skjønner den:)
Skulle egentlig kjøpe for noen helger siden, men det ble i stedet en annen type. Tror det må bli b&j neste gang jeg kjøper is:p

Eg sku jo egentlig sjå både ungkarskvinnen og farmen. Men det kunne eg bare glemme :p stuptrøtt. :)

Hihi:p
Du fikk med deg bb om ikke annet da;) :p

Hihi:p
Du fikk med deg bb om ikke annet da;) :p

Det gjor eg.

De var utsolgt for sutraen og de sku fått i går, men den kom ikkje. Så da fikk de den tidligst inn mandag :(

Det gjor eg.

De var utsolgt for sutraen og de sku fått i går, men den kom ikkje. Så da fikk de den tidligst inn mandag :(

Har du ikke andre butikker i nærheten som selger da? Kiwi, meny eller 7-11?

Ja, det e det virkelig. Sola skinner over Bergen by :D Nyt det. Bor du midt i sentrum eller?

Ja, det var virkelig herlig ute. Vi koste oss. Hilste på sauer, høner og griser på turen også:D Han ble helt gira når han så den ene purka som lå der, haha:D

Vi bor på Minde vi;)

Har du ikke andre butikker i nærheten som selger da? Kiwi, meny eller 7-11?

Må å se på meny i måren. Kiwi har ikkje. For de handler eg fast hos. Må være inne mot byn. Her ute på landet veit de ikkje ka da e tydligvis :p

Ja, det var virkelig herlig ute. Vi koste oss. Hilste på sauer, høner og griser på turen også:D Han ble helt gira når han så den ene purka som lå der, haha:D

Vi bor på Minde vi;)

Så koselig. Nei, tenkte no når eg leste det at sånt e det ikkje i sentrum :p hihi.

Må å se på meny i måren. Kiwi har ikkje. For de handler eg fast hos. Må være inne mot byn. Her ute på landet veit de ikkje ka da e tydligvis :p

Hihi, holder seg kanskje til lokale merker der ute da;) :p

Flere som har problemer med appen? :eek:
Jeg får beskjed om at bruker ikke finnes:(

Nå virker appen som den skal igjen:)

Okei, men den er jo i alle fall norsk da;) ikke sikkert de tar inn fra det store utland :p

Nei, da e sant. Eg skal snakka med de å hør om de ikkje har plana om å ta de inn :D

Back
Topp