Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld! Masterchef her også8 sider siden jeg dro på jobb, det gidder jeg ikke lese gjennom.
God kveld folkens, her er det masterchef:![]()
Hva skjer?HOPPE RUNDT I STUA MED HENDENE OVER HODET!!!!
HURRAAAAAAAAAA!!!!
Tusen takk igjen![]()
Gratulerer så masseJeg fikk jobben jeg var på intervju på i dag![]()
![]()
![]()
![]()
klesbutikkGratulerer så massehvilken jobb er det?
Okei, spennendeklesbutikk
Gratulerer så mye med ny jobbHOPPE RUNDT I STUA MED HENDENE OVER HODET!!!!
HURRAAAAAAAAAA!!!!
God kveld8 sider siden jeg dro på jobb, det gidder jeg ikke lese gjennom.
God kveld folkens, her er det masterchef:![]()
Må å se på meny i måren. Kiwi har ikkje. For de handler eg fast hos. Må være inne mot byn. Her ute på landet veit de ikkje ka da e tydligvis
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, sant detSå koselig. Nei, tenkte no når eg leste det at sånt e det ikkje i sentrumhihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er dei buksene gode? Det har eg lurt påAkkurat hoppet inn i den nye kosebukse mi fra lilleba![]()
Det var god idé. Lurer på om eg "lånar" den ideen. Skal nemlig også lage kalender til mammaJeg har spist gryterett til middag idagholder på å strikke en vaskeklut til kalenderen til mamma
![]()
Ja, den er helt superEr dei buksene gode? Det har eg lurt på![]()
Ja dei ser skikkelig digge ut. Får sjå om eg finne dei i butikkenJa, den er helt super
Kommer nok til å kjøpe flere![]()
klesbutikk.. vil ikke avsløre for mye ennå..Gratulerer så mye med ny jobb
Hvilken butikk? Hva jobbet du med før da?![]()
Ja, jeg hadde kjøpt litt til lillemor og det var så mykt og godt. Måtte bare finne noe til meg selv ogsåJa dei ser skikkelig digge ut. Får sjå om eg finne dei i butikken![]()
Okei, det skjønner jeg godt. Spennende med ny jobb daklesbutikk.. vil ikke avsløre for mye ennå..
Har jobbet med så mangt. men klesbutikk har jeg jobbet med tidligere også![]()