Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 82641
Og jeg som var så sikker på at det ikke hadde klaffet denne måneden. Nå må det bare spire og gro hele veien.
Da var den store ikm dagen her![]()
Ser jeg har satt meg opp på ikm imorgen... Men ff flyttet streken min en dag tilbake.
Så du kan sette meg opp på gravid på denne trådenså får vi se hvor lenge det varer
![]()
Vis vedlegget 82807
Enn så lenge.... HURRA !!!![]()
Gratulerer så mye til deg med positiv test. Og masse lykke tilÆsj! Dumme tanta
Jeg hadde MA i mai og kroppen min var også veldig i ulaget i et par sykluser etterpå, men fikk positiv test i går pp 3 etter MA (da mannen er borte annenhver EL).
Så IKKE mist håpet, det klaffer igjen snart![]()
Jeg roper takkHehe, og håper positiv innstilling har noe å si
![]()
Hvisker Gratulerer![]()
Det er den helt sikkertTakk takk... Håper cb blir enig med denne testen i morgen!
Har tro på positivitetVi får være positive begge to og satser på at dette går veien!!
Huff så kjedelig. Hadde håpet at det skulle klaffe for deg denne pp
så tristsynes det skulle klaffe nå!! masse lykke til hos legen og veien videre <3
Uff, så kjedelig. Håper virkelig at det snart klaffer og at en laparoskopie kan bli løsningen. Varme tanker sendes deg
Blødning etter samleie kan dette være ett tegn på graviditet??
Jeg har aldri gjort det før med min nåværende partner.. Var også veldig vondt å følsomt i de stillingene som gjør at han virkelig kommer langt inn.. (Sorry detaljer)
Dette pleier ikke skje m mindre jeg har el eller mensen.. Å jeg er midt mellom begge
Tanker??
Jeg skakke ha før på søndag, så virker så usannsynlig at det er mensen.. Håper kanskje litt mye, men nekter å gi fra meg optimismenBlødning etter samleie her også igår, men jeg tolker det som at jeg får mensen snart. IKM på onsdag.
Jeg skakke ha før på søndag, så virker så usannsynlig at det er mensen.. Håper kanskje litt mye, men nekter å gi fra meg optimismen![]()
Jeg skakke ha før på søndag, så virker så usannsynlig at det er mensen.. Håper kanskje litt mye, men nekter å gi fra meg optimismen![]()
Festeblødninga trur jeg at jeg fikk forje uke.. Hadde brun spotting i ca ett døgn daKan jo være en festeblødning, så krysser fingrene for deg!
Festeblødninga trur jeg at jeg fikk forje uke.. Hadde brun spotting i ca ett døgn davirka mer som jeg var følsom osv der inne
mulig det er håp!