***IKM UKE 42***

Gratulerer til de som har fått strek i dag :D
Ser ut som en bra start på uka ;)

Æsj! Dumme tanta:(

Jeg hadde MA i mai og kroppen min var også veldig i ulaget i et par sykluser etterpå, men fikk positiv test i går pp 3 etter MA (da mannen er borte annenhver EL).

Så IKKE mist håpet, det klaffer igjen snart ;)
Gratulerer så mye til deg med positiv test. Og masse lykke til :) det kommer til å gå topp og vips så sitter du med en liten baby i juni :)

Godt å høre historier om at det har gått bra igjen etter MA, innimellom føler jeg at det ikke kommer til å bli flere barn på meg. (Har en fantastisk liten jente). Men får gi kroppen min litt mer tid til å stabilisere seg og håper det skal gå bra snart for meg også :)

Blødning etter samleie kan dette være ett tegn på graviditet??
Jeg har aldri gjort det før med min nåværende partner.. Var også veldig vondt å følsomt i de stillingene som gjør at han virkelig kommer langt inn.. (Sorry detaljer)
Dette pleier ikke skje m mindre jeg har el eller mensen.. Å jeg er midt mellom begge

Tanker??

Blødning etter samleie kan dette være ett tegn på graviditet??
Jeg har aldri gjort det før med min nåværende partner.. Var også veldig vondt å følsomt i de stillingene som gjør at han virkelig kommer langt inn.. (Sorry detaljer)
Dette pleier ikke skje m mindre jeg har el eller mensen.. Å jeg er midt mellom begge

Tanker??

Blødning etter samleie her også igår, men jeg tolker det som at jeg får mensen snart. IKM på onsdag.

Back
Topp