Skravletråd :)

Blir så imponert over at dere klarer å henge med i denne tråden :p er jo drøssevis av nye innlegg hver gang jeg beveger meg inn her! Passer dårlig for min "må lese alle innlegg"-mani :p
Hehe...tunga rett i munnen så går det fint:p
Men nå er det jo rolig her...de første dagene i oktober var ekstreme:oops:

Hehe...tunga rett i munnen så går det fint:p
Men nå er det jo rolig her...de første dagene i oktober var ekstreme:oops:
Eh ja, dere tok "litt" av da kan en vel si :p

Ja, det er lenge...:rolleyes:
Han spiser og drikker heldigvis greit, men ser godt at han har blitt tynnere..
Kos hele dagen her:D

Samme som vi hadde høres det ut som :( ikke noe kjekt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er det komlemiddag dag to. Mamma skulle i forening så da inviterte jeg likegodt pappa bort. Mannen skulle på kurs rett etter jobben så hehe :) Kjekt å ha litt lag :) Etterpå bærer det rett på turnen med minsta :) Og eldste får klare seg alene hjemme :)

Ha en fin dag jenter :)

Da er det komlemiddag dag to. Mamma skulle i forening så da inviterte jeg likegodt pappa bort. Mannen skulle på kurs rett etter jobben så hehe :) Kjekt å ha litt lag :) Etterpå bærer det rett på turnen med minsta :) Og eldste får klare seg alene hjemme :)

Så koselig med pappa på middag igjen:D
Kos dere på turn!

God ettermiddag:)
Hatt en fin mandag så langt?

Blir så imponert over at dere klarer å henge med i denne tråden :p er jo drøssevis av nye innlegg hver gang jeg beveger meg inn her! Passer dårlig for min "må lese alle innlegg"-mani :p
Går jo i rolig tempo nå om dagen da;) :p

Det hørtes deilig ut:) koselig med selskap noen ganger. Håper du har en fin dag også:)

Har vært på IKEA idag , skeidar , barnashus og 2 kjøpesenter ... At det ska være så vanskelig å finne det jeg er på jakt etter skjønner jeg ikke :)
Hva leter du etter nå?

Back
Topp