Om man skriver flere omtrent identiske innlegg blir det regnet som spam...Oj, jeg har nok sagt god morgen til mange flere ganger jeg :/ ikke lett p holde styr på alle reglene :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om man skriver flere omtrent identiske innlegg blir det regnet som spam...Oj, jeg har nok sagt god morgen til mange flere ganger jeg :/ ikke lett p holde styr på alle reglene :/
Mener å ha hørt at de får ett merkelig navn, husker ikke hva det var...Sikkert bare helt random!
Det er bra, her er vi heldigvis enig om hvilken type navn vi skal ha, altså vi er innenfor samme sjangerDet gjør ikke vi!Men vi ble enige til slutt
Nei det har de vel ikke vært, men har skrevet god morgen (tilbake)til folk som har skrevet god morgen. Altså ikke mange etter hverandre, tror jeg, men mer enn en gang per dagOm man skriver flere omtrent identiske innlegg blir det regnet som spam...
Som besøk?
Det er litt dumt å ha for mange å velge mellom også, kan da fort bli vanskeligMå nok ha noen å velge i vi og!![]()
Kanskje det går ann å google seg frem til det?Mener å ha hørt at de får ett merkelig navn, husker ikke hva det var...
For de som ikke er late såKanskje det går ann å google seg frem til det?
Velger de fra topp 10 lista da?
Det hjelper! Det var ikke viDet er bra, her er vi heldigvis enig om hvilken type navn vi skal ha, altså vi er innenfor samme sjanger![]()
Ja det var kanskje det jeg hadde hørt, at de får etternavnet som fornavn på en måte...Sannelig om jeg vet, google (tok tid, derav forstatt 1 igjen av mine 20) sier at det er en myte at de tildeler, reelt sett gir de bare etternavn (mors) og bøter til foreldrene.
Uansett, VELG NAVN før det er gått et halvt år.
Det hjelper mye! Heldigvis sø er mannen min flink med navn, han har funnet til begge jentene vi harDet hjelper! Det var ikke vi![]()
For de som ikke er late så![]()
Noen ganger må nok være lov. Men moderator skrev at de hadde fått en del klager på slike innlegg...Nei det har de vel ikke vært, men har skrevet god morgen (tilbake)til folk som har skrevet god morgen. Altså ikke mange etter hverandre, tror jeg, men mer enn en gang per dag
Ja jeg er for lat til å Google, ihvertfall på tlffor lat til å google?
forøvrig, lovdata sier bare
§ 2.Plikt til å velge navn for barn
Senest når barnet fyller seks måneder, skal den eller de som har foreldreansvaret for barnet, sende melding om hvilket navn barnet skal ha.
Har barnet fylt seks måneder uten at melding er sendt eller uten at meldingen kan godtas, får barnet morens etternavn. Dette gjelder ikke etternavn som nevnt i § 4 første ledd nr. 2, og har moren ikke annet etternavn, får barnet i stedet morens fornavn med ending som viser slektskapet
Jeg mener å tidligere ha lest at man også fikk tildelt et fornavn, men det er mange år siden og enten har de endret loven eller så har jeg rotet.
Ut på turbikkja syter brb
Mer tiltak på tlf ja!Ja jeg er for lat til å Google, ihvertfall på tlf![]()
Blir det straks senga?Vi dro på besøk, men jeg var for sliten, så jeg gikk hjem igjen nå.Var rett borti her, og mange som var der, så var ikke så farlig at jeg ble kort.
![]()