Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Helt forskjellige navnLiker dere samme type navn? Om ikke er det vanskelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt forskjellige navnLiker dere samme type navn? Om ikke er det vanskelig![]()
Uff, da er det vanskelig, og fort gjort å bli litt surmuling...Helt forskjellige navntotaaaalt forskjellig
Da har du kun 3 igjen når du svarer på hvilket merke pc'en din erMå bare gå og finne meg noe drikke, snart tilbake for de siste 4
Vi hadde hver vår liste med 5 guttenavn og 5 jentenavn. Et navn som vi begge var enige om. Ungen kom og navnet passa ikke, så da ble det til slutt et på lista til mannenBle dere enig på forhånd, eller fant dere navnet etter hun ble født?
Vi er i evig navnediskusjon. Bra det er flere mnd igjen!![]()
Ja, merker detUff, da er det vanskelig, og fort gjort å bli litt surmuling...
Helt forskjellige navntotaaaalt forskjellig
Må nok ha noen å velge i vi og!Vi hadde hver vår liste med 5 guttenavn og 5 jentenavn. Et navn som vi begge var enige om. Ungen kom og navnet passa ikke, så da ble det til slutt et på lista til mannen![]()
Velger de fra topp 10 lista da?6 mnd etter fødsel TILDELES hun et navn, så jeg anbefaler å velge et før den tid
Da har du kun 3 igjen når du svarer på hvilket merke pc'en din er![]()
Ja det er virkelig stor kontrast også det!! Lykke tilJa, merker detjeg liker Julie, Aurora, Emilie +++ søte jentenavn. Hans er mer ringenes herre og game of thrones inspirert kan man si
![]()
Det gjør ikke vi!Liker dere samme type navn? Om ikke er det vanskelig![]()
Hvordan reagerte du da?Da er det ikke lett.
Eldste bestemte vi et par uker før han kom. Eller en måned?
Yngste bestemte vi mens jeg satt i badekaret.
Altså med 7 cm åpning og aktiv fødsel. Jm gikk ut et øyeblkk og mannen sier "kanskje feil tidspunkt å ta det opp, men.... navn?"
Har nå 23 igjen til 1200 jeg2, for jeg skrevet et annet, dette er en acer
Jeg tror det var bra. Moderator kom inn å sa ifra at det regnes som spam å si god morgen til mer enn 1 person om dagen. At da får man heller multi quote.
Thanx! Tror jeg trenger det!Ja det er virkelig stor kontrast også det!! Lykke til![]()
Det tror jeg nok ikke...Velger de fra topp 10 lista da?
Oj, jeg har nok sagt god morgen til mange flere ganger jeg :/ ikke lett p holde styr på alle reglene :/Hahaha.. Ja, da forstår jeg.
Sikkert bare helt random!Det tror jeg nok ikke...
Så da Jar det nok blitt litt roligere der inneHahaha.. Ja, da forstår jeg.