Sushi er fodt, men viktig med fersk sushi!Har aldri smakt sushi... men elsker panna cotta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sushi er fodt, men viktig med fersk sushi!Har aldri smakt sushi... men elsker panna cotta.
Har du kompostbøtte på badet?Må visst bare gå og hente kompostbøtta på badet, straks tilbake.
Skriv gjerne ting jeg kan kommentere, jeg har en oppgave i kveld om jeg skal klatre på den lista...
Hadde jeg hatt litt problemer med å få tak i poengene, både i boka og her!Lese bok og skravle? Den var ny
Var ikke du på nr 3 for litt siden??Sitter fremdeles med den sorte dolks brorskap, men har begynt på nr 5 nå nettopp.
Må vel på en sånn sushi bar da. Det finnes ikke her i nærheten som jeg vet av.Sushi er fodt, men viktig med fersk sushi!
JodaVar ikke du på nr 3 for litt siden??
Ja panna cotta er så godt!!Har aldri smakt sushi... men elsker panna cotta.
Neida, jeg kjøper i dagligvaren og jeg, men passer da på at de er produsert samme dag eller til nød dagen før.Må vel på en sånn sushi bar da. Det finnes ikke her i nærheten som jeg vet av.
Imponerende! Litt lei lesing om dagen, men får vel finne en ny serie å starte påJodaivrig i lesingen. Spennende.
![]()
Ja litt frem og tilbake. Når det går tregt med skravlingen leser jeg littLese bok og skravle? Den var ny
Det er super godt. Har en storebror som er ekspert på å lage det, så blir alltid servert når vi er derJa panna cotta er så godt!!![]()
Da blir det ikke så mye lesing nåJa litt frem og tilbake. Når det går tregt med skravlingen leser jeg litt![]()
Heldig du er!Det er super godt. Har en storebror som er ekspert på å lage det, så blir alltid servert når vi er der![]()
Hender han også må stå for desserten når han kommer hit på middagHeldig du er!![]()
Nei... har bladdet meg opp i boka bareDa blir det ikke så mye lesing nå![]()
Tre klarer du, og skravler du meg opp en plass tar du de 33 ogsåHer er det 3!!! opp til neste og 33 opp til neste der igjen for min del...
Får sjekke og prøve, men er ikke helt sikker på rå mat. Er ikke noe glad i laks heller egentligNeida, jeg kjøper i dagligvaren og jeg, men passer da på at de er produsert samme dag eller til nød dagen før.
Skjønner jeg godt!Hender han også må stå for desserten når han kommer hit på middag![]()
Nei, jeg har komposten på kjøkkenet.Har du kompostbøtte på badet?
Finnes sikkert mye å lese... er ikke helt inne på lesingen sånn helt egentlig men må jo prøve litt. Er egentlig mer glad i håndarbeid.Imponerende! Litt lei lesing om dagen, men får vel finne en ny serie å starte på![]()