Romi
Glad i forumet
gratulererHar IKM på mandag.. Tror jeg testet positivt i dag.. Hva tror dere? Vis vedlegget 82417
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulererHar IKM på mandag.. Tror jeg testet positivt i dag.. Hva tror dere? Vis vedlegget 82417
GratuleraHar IKM på mandag.. Tror jeg testet positivt i dag.. Hva tror dere? Vis vedlegget 82417
Håper vi begge sitter med to streker neste ukeHåper du også tar feil, og at du sitter med to streker før neste uke er overtia går jo så ufattelig sakte. Vil bare bli ferdig med neste uke, så man har et svar allefall
![]()
Så herlig mann du harHan har mast om nr 2 i ca 2,5 år, fra noen dager etter nr 1 ble født. Så han er VELDIG engasjertSatser på at du har hatt EL da
og at du kan bli utålmodig sammen med oss som har hatt EL.
Det ser veldig bra ut! GratulererHar IKM på mandag.. Tror jeg testet positivt i dag.. Hva tror dere? Vis vedlegget 82417
Du er så herlig du :-DJa det gjør det dahåper for deg
![]()
Gratulerer. Tror også du er gravidFikk sterkere test i dag, så jeg tillater meg selv å tro jeg er gravid, selv om jeg vet at det er mye som kan gå galt enda... (Har en SA bak meg i uke 9 også..) Enn så lenge velger jeg å tro det går bra
Her er testen fra i dag:
gratulerer så masseFikk sterkere test i dag, så jeg tillater meg selv å tro jeg er gravid, selv om jeg vet at det er mye som kan gå galt enda... (Har en SA bak meg i uke 9 også..) Enn så lenge velger jeg å tro det går bra
Her er testen fra i dag:
Fikk sterkere test i dag, så jeg tillater meg selv å tro jeg er gravid, selv om jeg vet at det er mye som kan gå galt enda... (Har en SA bak meg i uke 9 også..) Enn så lenge velger jeg å tro det går bra
Her er testen fra i dag:
Det ser spennende uthvisker gratulerer jeg også
![]()
Ikke for å knuse håpet ditt, men jeg får slike tester når jeg har kjemisk også... Tilogned jordmora og legen trodde jeg var gravid ut ifra testene mine, men blodprøven viste negativ.. :/
Men hvis du har ikm mandag så krysser jeg fingrene for at de blir sterkere og at du bærer på en spire![]()
<3
Jeg har også ikm på torsdagEr det for tidlig å teste om man forventer tr på torsdag?![]()
Jeg har også ikm på torsdagSist jeg ble gravid fikk jeg ikke pos test før en uke etter ikm. Jeg er 7 dpo idag, og igrunn veldig tidlig for å teste. Kommer til å vente til tirsdag tenker jeg. Tidligste pos test jeg har hørt at noen har fått er vel 8-10 dpo.
Kan vel teste mandag. I følge cb kan du få positiv test 4 dager før ikmOKfår smøre meg med tålmodighet da
![]()
Kan vel teste mandag. I følge cb kan du få positiv test 4 dager før ikm