Om du sjekker den, hvilken plass er jeg på?Er vel om ett par minutter nå tror jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du sjekker den, hvilken plass er jeg på?Er vel om ett par minutter nå tror jeg..
Absolutt en av de beste desserter!Jaaa, mye bedre en creme brulet!
Må vente ett minutt så skal jeg sjekkeOm du sjekker den, hvilken plass er jeg på?
Mulig du vinner også daJa noen gang har man flaks. Har vel brukt opp min denne mnd nå![]()
Jeg kan vente med å sove et minutt til (skiver fra senga nå)Må vente ett minutt så skal jeg sjekke![]()
Nei nå er den nok oppbrukt :/Mulig du vinner også da![]()
27Om du sjekker den, hvilken plass er jeg på?
Skjønner, må teste det ut ved neste anledning! TakkEr mer eller mindre det samme bare CB inneholder egg, og settes i ovnen..
Litt mer som vaniljesaus-gele
Den er ute noJa en skulle tro det. Ny oppdatering om få minutter. Om den ikke allerede har vært
27 plassJeg kan vente med å sove et minutt til (skiver fra senga nå)
Og jeg har passert 80027 plass![]()
Eg skulle ha 800 akkurat, så tok nokre minutt pause kun for å få rundt tall på oppdateringa... Men då har den sjølvsagt kun fått med seg 798.. jajaOg jeg har passert 800
Og 102 foran plass 30 er du!27 plass![]()
Samme som sist da. Stabilt på tross av minimal skravling. Godt det
Og jeg har passert 1000 nå i dagOg jeg har passert 800
Haha, typisk!Eg skulle ha 800 akkurat, så tok nokre minutt pause kun for å få rundt tall på oppdateringa... Men då har den sjølvsagt kun fått med seg 798.. jaja![]()
Ja du tar meg snart igjen. Ca 300 innlegg mellom meg og 30. PlassEg skulle ha 800 akkurat, så tok nokre minutt pause kun for å få rundt tall på oppdateringa... Men då har den sjølvsagt kun fått med seg 798.. jaja![]()
Ja det har du. Men flere enn ett innlegg ogsåOg jeg har passert 1000 nå i dag![]()
Det er jo litt dåJa du tar meg snart igjen. Ca 300 innlegg mellom meg og 30. Plass