Ja nærmere målet daGreit å brått få 100 ekstra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nærmere målet daGreit å brått få 100 ekstra![]()
Ja det gjør jeg. Skal kose meg mer nå ja. Har jo koset meg her inne også i kveldDå slepp du jo i alle fall å tenke på kva bøker du skal lese etterpå dåSidan du har litt igjen av serien
![]()
Kos deg, og slapp godt av!
Du får ha den til gode dåIkke i dag.
Orker ikke lage![]()
Har vaniljestang liggende i skapet, kanskje jeg lager panne cota i morgenDu får ha den til gode då![]()
MmmmHar vaniljestang liggende i skapet, kanskje jeg lager panne cota i morgen
Det veit eg faktisk ikkje kva er... Men det er sikkert veldig godtHar vaniljestang liggende i skapet, kanskje jeg lager panne cota i morgen
Da har du virkelig gått glipp av noeDet veit eg faktisk ikkje kva er... Men det er sikkert veldig godt![]()
Det såg jo veldig godt ut! Er smaken litt sånn som creme brule eller? Sånn bortsett frå toppen sjølvsagt...
Er mer eller mindre det samme bare CB inneholder egg, og settes i ovnen..Det såg jo veldig godt ut! Er smaken litt sånn som creme brule eller? Sånn bortsett frå toppen sjølvsagt...
Du er veldig godt i ruteHaha... snakk om å være på bærtur. Har jo snart 800 innlegg ikke 700 har jo 760 i forrige oppdatering. .. haha.. må bare le av meg selv i dag
Ja en skulle tro det. Ny oppdatering om få minutter. Om den ikke allerede har værtDu er veldig godt i rute
Jeg var ikke så på villspor som jeg trodde når jeg leste panne cota og tenkte "jeg som ikke kan mat trodde det het panna cotta".
Det er fantastisk godt!Det såg jo veldig godt ut! Er smaken litt sånn som creme brule eller? Sånn bortsett frå toppen sjølvsagt...
Er vel om ett par minutter nå tror jeg..Ja en skulle tro det. Ny oppdatering om få minutter. Om den ikke allerede har vært
Godt det var den veien daJa nærmere målet dable litt tatt på sengen bare
![]()
Jaaa, mye bedre en creme brulet!Det er fantastisk godt!
Ja ca 5 minEr vel om ett par minutter nå tror jeg..
Ja noen gang har man flaks. Har vel brukt opp min denne mnd nåGodt det var den veien da![]()
2 min nåJa ca 5 min