E det noe fart i dåke i kveld eller?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel behagelig fart herE det noe fart i dåke i kveld eller?
Er vel behagelig fart her![]()
Hehe...sikkert godt kjøp for dem med penger i overflodHaha, ja. Og meglaren syns det var eit veldig godt kjøpI say why not!?!
![]()
Hehe...en skikkelig romantisk type eller bare tullerusk?!Min er helt loco på lysikke hittil i år, men tidligere. Helt snålt... Det blir så mye lys overalt at jeg er redd vi skal glemme noen når vi legger oss.
Mannen og mellomste er friske tror jegHvordan går det med guttene og mannen?
30 minutter vil jeg troHorten -Moss tar ikke så lang tid![]()
Ååh jaDet er vel vålerbanen i solør du tenker på? Den er i Hedmark og ikke Østfold... Hehe
Ingen fare. Du kunne jo ikke visst det uansettSå bra!Likar ikkje å spoile
![]()
Syns det er godt selv jeg. Beste varmeovnen som finnesDet er lov å ønske seg litt aleine-voksentidDet gjer eg og! Men me er jo vannvittig glad i desse småtrolla likevel
Godt ho sovna fort då! Trygt å ligge inntil mamma![]()
Vet faktisk ikkeHehe...en skikkelig romantisk type eller bare tullerusk?!![]()
Satser på han er ferdigMannen og mellomste er friske tror jeg
Lillegutt spydde igjen i natt, så jeg er veldig spent på denne natten..
Skjønner deg såååå godt! Man mister hele kveldenEr såååå lei av at ungene aldri vil sove eller aldri sover på likt!!!:0
Huff ja! Prøver forgjeves å få unnagjort litt skolearbeid, men det tror jeg nok jeg kan se lenge etter:/Skjønner deg såååå godt! Man mister hele kvelden![]()
Er det ikke det man kaller det når man slarver en hel kveld?Haha, baksnakka ja. Kjekt![]()
Nå har hun dratt hjem. Dette skal absolutt gjentas. Super hyggelig!30 minutter vil jeg tro![]()
Åsså på en fredagskveld da.... Så kjipt. Kanskje bare legge seg å satse på og få gjort noe imorgen?Huff ja! Prøver forgjeves å få unnagjort litt skolearbeid, men det tror jeg nok jeg kan se lenge etter:/