Horten -Moss tar ikke så lang tidYohoo!!! Ikke langt i det hele tatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Horten -Moss tar ikke så lang tidYohoo!!! Ikke langt i det hele tatt![]()
Hihi, så søt <3 Er jo litt sjarmerande også, sjølv om du er mest klar for voksentid?Hun er 4. Fikk henne i seng til halv 9, leste til kl 21 så kom hun opp 21.30 og jeg bare tok henne med meg, vil hun skal sovne FORT!
"Men jeg kan vente til du har pussa tennene mamma". "Jeg har pussa tennene"
"Men skal du ikke kle av deg?"
Haha
Tror kanskje hun har sovnet nå.
Ja. Og jeg er så lite gira på å ha kid oppe til jeg skal legge meg...![]()
Korleis går det med Huleboer og m&m-daten ?Horten -Moss tar ikke så lang tid![]()
Det er jo bare så typiskJa. Og jeg er så lite gira på å ha kid oppe til jeg skal legge meg...![]()
SAnnsynligvis 2259Noen som vet når det er ny oppdatering igjen?
Okei, da har jeg nok tatt kveldenSAnnsynligvis 2259![]()
Det er vel vålerbanen i solør du tenker på? Den er i Hedmark og ikke Østfold... HeheVåler prøver min kjære å lokke meg bort til , pga banekjøring![]()
Det går skikkelig bra! Vi har fått trykket i oss mye godt og fått baksnakket enda merKorleis går det med Huleboer og m&m-daten ?![]()
Korleis går det med Huleboer og m&m-daten ?![]()
Haha, baksnakka ja. KjektDet går skikkelig bra! Vi har fått trykket i oss mye godt og fått baksnakket enda mer![]()
Sparar dei bensinpengane då i alle fallSuper bra er det her
Ruller hjemmover etterpå etter all godteri![]()
Var redd det var noen andre. Men nå har jeg sett detUnnskyldGodt eg ikkje sa noko navn då!!
Det skal jeg love deg at du blir! Og det blir bare bedre og bedre...Det er den heilt sikkert! Eg må berre komme skikkelig i gong, så blir eg heilt sikkert hekta![]()
Hun er jo så skjønn! Får dårlig samvittighet, hahaHihi, så søt <3 Er jo litt sjarmerande også, sjølv om du er mest klar for voksentid?![]()
Hun sovna når hun fikk det som hun ville, hahaDet er jo bare så typisk
Håper hun sovner snart![]()
Så bra!Var redd det var noen andre. Men nå har jeg sett det![]()
Det er lov å ønske seg litt aleine-voksentidHun er jo så skjønn! Får dårlig samvittighet, hahasovna fort inntil meg i stor-senga da
![]()
Noen som vet når det er ny oppdatering igjen?