Klarer meg uten detaljerhaha
![]()
Haha, ja...skal skåne dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer meg uten detaljerhaha
![]()
Min er helt loco på lysJa, hvilken mann gjør egentlig det??
Ikke min...![]()
Hvordan går det med guttene og mannen?Hei på deg
Bare vært hjemme med lillegutt, og nå er det fredsmegling på høyt nivå![]()
Fraværende her også.Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke?![]()
Noen planer for kvelden?
Sent from my iPhone using BV Forum
Var det ikke derfor dere bestilte da?Det gjør det helt klartKanskje neste spire kommer da, hahaha
Ikea på en lørdag?Hei. Må være lov det. Går bra her. Lette etter deg for å finne oppdatering. Fant den til slutt. Så du har vært savnet![]()
Ligger å snoker på ikea.no, skal en tur i morgen. Må planlegge det jeg skal ha så jeg kanskje slipper en tur til før jul. Gidder ikke å vakkle der som ei and. Blir i så fall kun for små ting.
Du da?
Det brukar eg også å gjere ganske ofteFraværende her også.
Vært hos mamma noen timer. Nå ligger jeg i senga (stor-senga) å venter på at jenta skal sovne. Går fortest sånn og jeg vil gjerne ha litt alenetid nå når gubben er borte.
Fraværende her også.
Vært hos mamma noen timer. Nå ligger jeg i senga (stor-senga) å venter på at jenta skal sovne. Går fortest sånn og jeg vil gjerne ha litt alenetid nå når gubben er borte.
Var det ikke derfor dere bestilte da?
Hadde vært gøy om det klaffet slik da![]()
Var nok helt sikkert det mannen hadde i tankeneHaha, da må du i såfall spørre mannen for jeg hadde ingenting med bestillingen å gjøre![]()
Ja, for all del![]()
Øh? SOA gir man ikke opp!Den såg eg ei halv episode av, men gav litt opp.. Men kanskje eg skal gi den ein sjanse til![]()
Første episode vart litt for sånn macho-opplegg for megØh? SOA gir man ikke opp!![]()
Hun er 4. Fikk henne i seng til halv 9, leste til kl 21 så kom hun opp 21.30 og jeg bare tok henne med meg, vil hun skal sovne FORT!Det brukar eg også å gjere ganske ofteEffektivt!
Kor gammal er jenta?
Ja. Og jeg er så lite gira på å ha kid oppe til jeg skal legge meg...Den aleine tia er gull værdt her hvertfall. Den e så deilig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så lenge siden jeg så det, så husker ikke. Men lurer faktisk litt på om den serien faktisk er litt mer populær blant jenter enn mannfolk...Første episode vart litt for sånn macho-opplegg for meg![]()
Neeei! Ikke si noe. Skal se nå!Ånei! Det var jo ikkje ho som skulle ryke på Idol i dag!!![]()
UnnskyldNeeei! Ikke si noe. Skal se nå!
Var nok helt sikkert det mannen hadde i tankene![]()
Det er den heilt sikkert! Eg må berre komme skikkelig i gong, så blir eg heilt sikkert hektaSå lenge siden jeg så det, så husker ikke. Men lurer faktisk litt på om den serien faktisk er litt mer populær blant jenter enn mannfolk...![]()