Skravletråd :)

Ja, hvilken mann gjør egentlig det??:p
Ikke min...:rolleyes:
Min er helt loco på lys:D ikke hittil i år, men tidligere. Helt snålt... Det blir så mye lys overalt at jeg er redd vi skal glemme noen når vi legger oss.

Hei hei jenter. Vært fraværende i dag. Kordan går det med dåke? :)

Noen planer for kvelden?

Sent from my iPhone using BV Forum
Fraværende her også.
Vært hos mamma noen timer. Nå ligger jeg i senga (stor-senga) å venter på at jenta skal sovne. Går fortest sånn og jeg vil gjerne ha litt alenetid nå når gubben er borte.

Hei. Må være lov det. Går bra her. Lette etter deg for å finne oppdatering. Fant den til slutt. Så du har vært savnet ;)

Ligger å snoker på ikea.no, skal en tur i morgen. Må planlegge det jeg skal ha så jeg kanskje slipper en tur til før jul. Gidder ikke å vakkle der som ei and. Blir i så fall kun for små ting.

Du da?
Ikea på en lørdag? :eek: galskap!

Fraværende her også.
Vært hos mamma noen timer. Nå ligger jeg i senga (stor-senga) å venter på at jenta skal sovne. Går fortest sånn og jeg vil gjerne ha litt alenetid nå når gubben er borte.
Det brukar eg også å gjere ganske ofte :-) Effektivt! :D Kor gammal er jenta?

Fraværende her også.

Den aleine tia er gull værdt her hvertfall. Den e så deilig :D

Haha, da må du i såfall spørre mannen for jeg hadde ingenting med bestillingen å gjøre:P

Ja, for all del:D
Var nok helt sikkert det mannen hadde i tankene ;)

Det brukar eg også å gjere ganske ofte :-) Effektivt! :D Kor gammal er jenta?
Hun er 4. Fikk henne i seng til halv 9, leste til kl 21 så kom hun opp 21.30 og jeg bare tok henne med meg, vil hun skal sovne FORT! :p
"Men jeg kan vente til du har pussa tennene mamma". "Jeg har pussa tennene" :p
"Men skal du ikke kle av deg?"
Haha:D
Tror kanskje hun har sovnet nå.

Den aleine tia er gull værdt her hvertfall. Den e så deilig :D

Ja. Og jeg er så lite gira på å ha kid oppe til jeg skal legge meg... :confused:

Ånei! Det var jo ikkje ho som skulle ryke på Idol i dag!! :(

Første episode vart litt for sånn macho-opplegg for meg:P
Så lenge siden jeg så det, så husker ikke. Men lurer faktisk litt på om den serien faktisk er litt mer populær blant jenter enn mannfolk... :rolleyes:

Så lenge siden jeg så det, så husker ikke. Men lurer faktisk litt på om den serien faktisk er litt mer populær blant jenter enn mannfolk... :rolleyes:
Det er den heilt sikkert! Eg må berre komme skikkelig i gong, så blir eg heilt sikkert hekta :D

Back
Topp