Lilla86
Forumet er livet
Det kan jeg vel kjenne meg igjen iJeg er SÅ dårlig til å lytte på kroppen, og sliter veldig med snill pike syndromet og dårlig samvittighet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg vel kjenne meg igjen iJeg er SÅ dårlig til å lytte på kroppen, og sliter veldig med snill pike syndromet og dårlig samvittighet![]()
Jeg ble gravid el etter bryllupetJeg ble født 8-9 mnd etter brylluppe, så jeg ble vel til rundt om bryllupsnatta tenker jeg!
Det er sant! Men jeg er så altfor dårlig til å lytte på kroppen, men nå må jeg skjerpe meg! Er faktisk ikke bare meg selv å tenke på nåDet kan jeg vel kjenne meg igjen iMen jeg har blitt mye flinkere de siste årene. Det er ikke så lett da.. Om du drar til legen så er det jo legen som avgjør om du skal sykmeldes eller ikke. Du må tenke på det, legen hadde ikke sykmeldt om det ikke var nødvendig!
Så trist at det endte i kjemisk daJeg ble gravid el etter bryllupetvar 4 dager fra bryllupet til el. Desverre endte det med kjemisk :/
NettoppDet er sant! Men jeg er så altfor dårlig til å lytte på kroppen, men nå må jeg skjerpe meg! Er faktisk ikke bare meg selv å tenke på nå![]()
Har sett de men ikke turt å prøve enda. Men de ser gode ut.
Ja håper jeg ogsåSå trist at det endte i kjemisk daHåper snart det klaffer igjen <3
Neste uke går fint, det er en grei uke på jobb med to kursdager. Så får jeg vurdere det uka etterNettoppKanskje du må ringe i morgen og bestille time
![]()
Krysser fingrene for at det skjer snart <3Ja håper jeg også
Elsker ALT med pære, så denne er perfekt for megHar sett de men ikke turt å prøve enda. Men de ser gode ut.
Håper jo hver pp.. er litt strekking i kveld. Litt vondt tidligere i kveld. Håper det er en spire som holder på å feste segKrysser fingrene for at det skjer snart <3![]()
Er også veldig glad i pære produkter, men ikke i selve pærenElsker ALT med pære, så denne er perfekt for meg![]()
Så spennende! Hvor mange dpo er du? Vet hvordan den symtomjakta er, og liksom ikke prøve å tenke på detHåper jo hver pp.. er litt strekking i kveld. Litt vondt tidligere i kveld. Håper det er en spire som holder på å feste segmen vi får se neste uke hva som skjer. Prøver å ikke tenke så hardt på det, men litt symptomjakt blir det jo
nipplene er også ømme.
Hihi må si meg enig i detEr også veldig glad i pære produkter, men ikke i selve pæren
Jo pære er godt det og synes jegEr også veldig glad i pære produkter, men ikke i selve pæren
Pære-isEr også veldig glad i pære produkter, men ikke i selve pæren

Tror det er konsistensen jeg ikke liker. Minner om sandJo pære er godt det og synes jeg![]()
Ååå jaa... den fra isbilen er bare spisbarPære-is![]()
Pæreyoghurten fra tine og er veldig godTror det er konsistensen jeg ike liker. Minner om sand