Felles skravle 2015

Jeg er SÅ dårlig til å lytte på kroppen, og sliter veldig med snill pike syndromet og dårlig samvittighet :p
Det kan jeg vel kjenne meg igjen i:p Men jeg har blitt mye flinkere de siste årene. Det er ikke så lett da.. Om du drar til legen så er det jo legen som avgjør om du skal sykmeldes eller ikke. Du må tenke på det, legen hadde ikke sykmeldt om det ikke var nødvendig!

Jeg ble født 8-9 mnd etter brylluppe, så jeg ble vel til rundt om bryllupsnatta tenker jeg!
Jeg ble gravid el etter bryllupet :) var 4 dager fra bryllupet til el. Desverre endte det med kjemisk :/

Det kan jeg vel kjenne meg igjen i:p Men jeg har blitt mye flinkere de siste årene. Det er ikke så lett da.. Om du drar til legen så er det jo legen som avgjør om du skal sykmeldes eller ikke. Du må tenke på det, legen hadde ikke sykmeldt om det ikke var nødvendig!
Det er sant! Men jeg er så altfor dårlig til å lytte på kroppen, men nå må jeg skjerpe meg! Er faktisk ikke bare meg selv å tenke på nå :)

Jeg ble gravid el etter bryllupet :) var 4 dager fra bryllupet til el. Desverre endte det med kjemisk :/
Så trist at det endte i kjemisk da :( Håper snart det klaffer igjen <3

Nettopp:) Kanskje du må ringe i morgen og bestille time;)
Neste uke går fint, det er en grei uke på jobb med to kursdager. Så får jeg vurdere det uka etter :P

Krysser fingrene for at det skjer snart <3 :D
Håper jo hver pp.. er litt strekking i kveld. Litt vondt tidligere i kveld. Håper det er en spire som holder på å feste seg :) men vi får se neste uke hva som skjer. Prøver å ikke tenke så hardt på det, men litt symptomjakt blir det jo ;) nipplene er også ømme.

Håper jo hver pp.. er litt strekking i kveld. Litt vondt tidligere i kveld. Håper det er en spire som holder på å feste seg :) men vi får se neste uke hva som skjer. Prøver å ikke tenke så hardt på det, men litt symptomjakt blir det jo ;) nipplene er også ømme.
Så spennende! Hvor mange dpo er du? Vet hvordan den symtomjakta er, og liksom ikke prøve å tenke på det :P Går jo ikke!

Back
Topp