Skravletråd :)

Kjempe fint! Blir så rørt jeg :p

Eg grin meg gjennom heila programmet. Heilt utrulig kor mye de må gjennomgå for å få det vi andre er så heldig å få før vi vet ordet av det (les meg :p). syns i grunn systemet skulle vært litt lettere. Er så mangen barn i verden som trenger en mamma og pappa. Eller bare ein av delene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åja! Vi skal jo til byen! Hvor de har Dolly og luksusstoler på kino! Her jeg bor er kinoen sliten og gammel og stolene suger og er uten brusholder :o Er ett lite tettsted også. Så lite å velge mellom :p
Da blir det jo ekstra stas:D
Hvor langt unna er byen da??

En stoooor og sterk mann har vært å rivd badet. Det er helt rart. Ingenting her jo. Kun gulvet. Tar han i morgen. Dassn ligger å slenger uten for døra.. morsomt! Han mannen så super skummel ut. Men mannen hadde møtt han og han var super koselig.
Hva skal dere gjøre uten bad da???
Når skal det nye stå ferdig?

Eg grin meg gjennom heila programmet. Heilt utrulig kor mye de må gjennomgå for å få det vi andre er så heldig å få før vi vet ordet av det (les meg :p). syns i grunn systemet skulle vært litt lettere. Er så mangen barn i verden som trenger en mamma og pappa. Eller bare ein av delene :)

Ikke sant! Er noen tårer som kommer ja! :p skulle tru når det er så mange barn som trenger en familie at det skulle vært litt enklere å adoptere? Virker som det er en veldig lang prosess :(

De kan klokka tror jeg!!! Haha ;)
Min begynte å klage litt kl 1530. Det er da jeg pleier å komme hjem fra jobb å gå tur...etter turen var han "død" igjen frem til pappsen kom hjem :p
Hehe. Tror jeg også. Hun vet når jeg eller mannen kommer hjem. Og er klar med døra. Men hvis jeg kommer på et uventet tidspunkt da er ikke hun forberedt. Feks. Hvis jeg skal hjem kl 10 og hente noe. Åpner døra. Og i etter en stund dukker det en halv sjokkert og trøtt hund.kl13.30 da mannen eller jeg Kl 15 kommer hjem fra jobb. Klar og ivrig!

Og bare så det er sagt så er lørdag og søndag sove lenge dag. Og annen hver mandag for da har pappsen fri. Da står ikke hun opp før tidligst 11.

Hehe...håper du fikk ordnet det og er stolt eier av ny spisestue nå:D
Haha:) 2 stoler fikk vi! De skulle levere 8 stoler så skulle vi hente 2 stk om noen uker.
Something went wrong! :p

Her kasta han opp om da berre va mariekjeks og vaten og :/ håper det går bra der.

Da går det bedre her, for brødet kom ikke opp igjen:D
Og de spiste nesten en hel hamburger til middag!!
Virker i grei form begge to, men veldig løse i magen..:confused:

Hva skjer ikveld da jenter? :)
Nå er det straks legging av unge så får jeg finne på noe smart etterpå. Vet ikke når gubben kommer hjem heller.

Back
Topp