Skravletråd :)

En stoooor og sterk mann har vært å rivd badet. Det er helt rart. Ingenting her jo. Kun gulvet. Tar han i morgen. Dassn ligger å slenger uten for døra.. morsomt! Han mannen så super skummel ut. Men mannen hadde møtt han og han var super koselig.
Bra utseendet kan bedra da ;) Regner med dere har ett bad til da? Ellers hadde jeg fått panikk :p

Hvorfan ja:p
Ikke gjort en drit egentlig. Dårlig samvittighet.
Du da?
Jeg rettet opp på det. ; p du var bare for super rask å lese! Hehe :)

Ikke en dritt:o hva skal det bety? Ligger du på latsiden i dag;)?

Bra da, sliten egentlig. Kjenner jeg snart blir kvalm av jul! XD

Jeg rettet opp på det. ; p du var bare for super rask å lese! Hehe :)

Ikke en dritt:o hva skal det bety? Ligger du på latsiden i dag;)?

Bra da, sliten egentlig. Kjenner jeg snart blir kvalm av jul! XD
Jeg er jelt syyykt kjapp innimellom:p Har vært på butikken, kjøpt vinterdress og laga middag da, haha :)
Litt tidlig å bli kvalm av jul:p

Bra utseendet kan bedra da ;) Regner med dere har ett bad til da? Ellers hadde jeg fått panikk :p
Bare do med vask. Dusje får jeg gjort på jobb. Og vaskemaskin må jeg låne hos noen kjenninger. Det var det største panikket. Med tjukkebollamage så er det ikke så mye klær i forhold til vanlig. Så blir vel noen turer etter hvert.

Jupp. I liggende stilling.. har heldigvis et do nede da.

Hunden var super gira. Tror tankene hennes må være: "yes! Dusjen er borte! ALDRI mer dusje! Jippi!"

Bra det da :D

Kan tenke meg hun ble fornøyd med det ja. Haha :D

Hm...vofsen her har ligget å sløvan hele dagen, men nå som mannen har kommet hjem er han suuupergira...haha :D
Nå må pappa leke :)

Jeg er jelt syyykt kjapp innimellom:p Har vært på butikken, kjøpt vinterdress og laga middag da, haha :)
Litt tidlig å bli kvalm av jul:p
Da har du jo gjort noe, batre tull du sier.

Eller er supergira, bare litt lei planlegging og sjekke fordeling og bestilling. Slitsomt når hodet går varmt. Har så mye ideeer.

Da spiser mellomste endelig litt brød...så får vi se når jeg må tørke den opp fra gulvet:p

Her kasta han opp om da berre va mariekjeks og vaten og :/ håper det går bra der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bra det da :D

Kan tenke meg hun ble fornøyd med det ja. Haha :D

Hm...vofsen her har ligget å sløvan hele dagen, men nå som mannen har kommet hjem er han suuupergira...haha :D
Nå må pappa leke :)
Hehe, høres bra ut. Viktig å herje med pappsen. Mi er ute med pappsen på tur. Vært med mammsen på jobb og planlagt jul. (Bedre på jobb enn med skummle fremmede menn) Så turen ble litt senere en vanlig i dag. Litt kjedelig synes hun.

Gutt boys på årets siste trening, jeg har hundre ting jeg burde gjort så hvorfor sitter jeg fortsatt i sofaen tro...

Hehe, høres bra ut. Viktig å herje med pappsen. Mi er ute med pappsen på tur. Vært med mammsen på jobb og planlagt jul. (Bedre på jobb enn med skummle fremmede menn) Så turen ble litt senere en vanlig i dag. Litt kjedelig synes hun.

De kan klokka tror jeg!!! Haha ;)
Min begynte å klage litt kl 1530. Det er da jeg pleier å komme hjem fra jobb å gå tur...etter turen var han "død" igjen frem til pappsen kom hjem :p

Gutt boys på årets siste trening, jeg har hundre ting jeg burde gjort så hvorfor sitter jeg fortsatt i sofaen tro...

Nei si det...
Har du funnet ut av det? Hehe ;)

Back
Topp