Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips, prøvde det på jobb i dag, og det var godt :-DMest kaffe. Bruker 2-3 sukketter først, så de får løst seg ordentlig opp i det varme vannet før jeg har i melka. Så heller jeg melk på etterpå, til den blir lys og fin og er slik temperatur på at jeg klarer å drikke den. Bare prøv deg fra til hva du liker.![]()
Takk for tips, prøvde det på jobb i dag, og det var godt :-D
3 suketter, ca en dl kaffe og resten melk ;-)
Tror jeg skal ta bittelitt mindre kaffe og mer melk ;-)
Nope, så voksen kommer jeg nok aldri til å bli.![]()
Ja det kan være at jeg skal prøve to suketter neste gang. Ble litt søtt i dag ;-)Jeg har begynt å kutte ned på sukettene, da jeg begynte hadde jeg gjerne fire, nå har jeg oftere to, og periodevis kan jeg ha mindre melk i, men det er viktigere med melk enn suketter.![]()
Hehe, så koselig med selskap i kaffenJo da det hender nok den blir både lunken og kald innimellom......Men det er så godt og kos å ha med seg den kaffen, er liksom litt selskap i den så den blir med rundt i huset selv om det.
![]()
Det går sikkert overHehe. Til frokost er det det jamen klarer likevel ikke det nå. Rart!
Oi. regarere du på det nå også?
Så kjedelig, men det kunne vel vært verreJa, jeg gjør detHadde håpet svangerskapene i etterkant hadde gjort om på det, hehe!!
Men det har ikke det, så må holde meg til koffeinfritt![]()
Da er det vel like greit å bare drikke noe annetDrikker ikke kaffe! Har prøvd alle varianter, det går bare ikke![]()
Så koseligDetta kaffen vår i helgerna![]()
Hm! Endres de hele tiden?Tja, snaksløkene endres når man blir eldre![]()