Kaffe!

Mest kaffe. Bruker 2-3 sukketter først, så de får løst seg ordentlig opp i det varme vannet før jeg har i melka. Så heller jeg melk på etterpå, til den blir lys og fin og er slik temperatur på at jeg klarer å drikke den. Bare prøv deg fra til hva du liker. :)
Takk for tips, prøvde det på jobb i dag, og det var godt :-D
3 suketter, ca en dl kaffe og resten melk ;-)
Tror jeg skal ta bittelitt mindre kaffe og mer melk ;-)

Takk for tips, prøvde det på jobb i dag, og det var godt :-D
3 suketter, ca en dl kaffe og resten melk ;-)
Tror jeg skal ta bittelitt mindre kaffe og mer melk ;-)

Jeg har begynt å kutte ned på sukettene, da jeg begynte hadde jeg gjerne fire, nå har jeg oftere to, og periodevis kan jeg ha mindre melk i, men det er viktigere med melk enn suketter. ;)

Jeg har begynt å kutte ned på sukettene, da jeg begynte hadde jeg gjerne fire, nå har jeg oftere to, og periodevis kan jeg ha mindre melk i, men det er viktigere med melk enn suketter. ;)
Ja det kan være at jeg skal prøve to suketter neste gang. Ble litt søtt i dag ;-)

Jo da det hender nok den blir både lunken og kald innimellom......:D Men det er så godt og kos å ha med seg den kaffen, er liksom litt selskap i den så den blir med rundt i huset selv om det. :p
Hehe, så koselig med selskap i kaffen :)

Kaffe med melk, drikker hver dag til vanlig, men hadde ikke lyst på når jeg var gravid (måtte ha en iskaffe for dagen da :P helt hekta!).

Ja, jeg drikker kaffe(<3)! Nå som jeg er gravid holder jeg meg til 1-2 kopper om dagen, men når jeg ikke er gravid eller ammer drikker jeg gjerne ei hel kanne ;p

Ja, jeg gjør det :( Hadde håpet svangerskapene i etterkant hadde gjort om på det, hehe!! :p
Men det har ikke det, så må holde meg til koffeinfritt :)
Så kjedelig, men det kunne vel vært verre ;)

Back
Topp