Samme somÆsj begynner å bli forkjøla igjen![]()
Tips?
Sist? Saltvann. Nypeekstrakt. Drikk masse vann. Sov mye. Lytte til kroppen. Ikke presse deg for mye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme somÆsj begynner å bli forkjøla igjen![]()
Tips?
La ut i sta også. Vis vedlegget 81948
Hva?!Guri, så flink!!
Min mellomste som blir 4 år i desember nekter å gå på do!!så han blir vel Norges første konfirmant i bleie
![]()
Haha...har også en mann som er livredd rosaMye fine gråfarger også! Jeg er "sjef interiør" ifølge mannen, han sier kun ifra hvis jeg drar inn noe i rosanyanser.. Lykke til med den når vi får ei jente i februar sier jeg![]()
Men nå har ikke jeg så store planer om å få 3 barn heller såLitt av en utfordring![]()
Er det neste oppdatering??Blir spennende å se kl 22.01![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Der ser jeg fordelen med å ha satt henne der tidlig. Før hun ble skeptisk til ting. Hun husker ikke noe annet og synes det er veldig normalt.Så flink ho e.gutten min på 3 1/5 vil fortsatt ikkje gå på do
tror han har do skrekk.
Da tar jeg sjansen snartSå fort går det ikke her, så trur nok du kan det![]()
Nettopp. Pergo sin ser man skjøtene, og det gjør man ikke på alloc sin. Husker ikke prisforskjellen heller...Det er ikke enkelt det, for det er ikke bare å skifte
Det får dere garantertHahah da må vi få bilde xD
Er det neste oppdatering??![]()
Vinn-vinn er jo detJa ta en hver må jo være en god deal![]()
Skjønner, juli 13 har nesten dødd helt ut.Har ikke vært der på lenge no.var på april 13.
Det blir det virkelig!Blir spennende å se kl 22.01![]()
Du vil ikke se skjøtene?Nettopp. Pergo sin ser man skjøtene, og det gjør man ikke på alloc sin. Husker ikke prisforskjellen heller...
Der ser jeg fordelen med å ha satt henne der tidlig. Før hun ble skeptisk til ting. Hun husker ikke noe annet og synes det er veldig normalt.
Kan komme å bli din nye kollega jeg altsåVinn-vinn er jo det![]()
Godt å høre om andre treiginger ogsåHar samme problemet her.Tenker at det kanskje ikke hjelper å pushe heller. Gikk jo fint å avvenne med smokken når han bestemte det sjøl en dag. Så da må kanskje bleien være det samma
![]()
Ja, hun er det. Bare synd at hun ikke er like flink som hun var før hun begynte i barnehagen i august. De følger det ikke opp godt nok.Hun er så flink![]()