Ikke bare du...Aldri hørt omDa lærte jeg noe nytt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare du...Aldri hørt omDa lærte jeg noe nytt!
Her og, fant ingen steder å komme inn påTror heller jeg bare skravler i vei, og sjekker med ujevne mellomrom om hvor langt jeg har kommet.
Falt litt av i sted da dere pratet om serier jeg ikke følger med på
Den nye sesongene går nå på TvNorge. Mener dagens episode ble sendt i USA i går.Vi venter til sesongen kommer utTror den akkurat har kommet ut? Men kanskje de som går på TV er enda nyere?
Men plutselig var du herHer og, fant ingen steder å komme inn på![]()
Når er neste oppdatering da?Men klokka er bare 20.30! Kom igjen nå, begynn og tell ned!
Da er det nok helt greit med frosne vil jeg tro![]()
Fant en åpning nåMen plutselig var du her![]()
Hehe, du kommer deg nok i mål tenker jeg. 50 innlegg går fortTror heller jeg bare skravler i vei, og sjekker med ujevne mellomrom om hvor langt jeg har kommet.
Falt litt av i sted da dere pratet om serier jeg ikke følger med på
Hm, det vet jeg ikkeNår er neste oppdatering da?
Det er enda en ny versjon av Sherlock Holmes![]()
Ah, føler meg så uttafor! Følger svært sjelden med på tv serier som ikke går på tv 2![]()
OkiDen nye sesongene går nå på TvNorge. Mener dagens episode ble sendt i USA i går.
Det går nok helt fint med fryste ja![]()
Siste var kl.18. Så kanskje kl22 ich?Hm, det vet jeg ikke![]()
Her og, fant ingen steder å komme inn på![]()
Aldri hørt omDa lærte jeg noe nytt!
Du får oppdatere om de ble godeJa, det blir det. På lørdag. Gleder meg.
Hadde jeg også gjortJeg gidder ikke å bruke det da.Bruker tørkete frukter (mango og aprikos tenkte jeg) og så finner jeg noe annet som gjør at det blir riktig konsistens.
Hehe, du kommer deg nok i mål tenker jeg. 50 innlegg går fort![]()
Jeg pleier å bruke frosne når jeg lager pure