ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Har prøvd . Oboy pleier å virke , det samme har tablettene fra apoteket gjort, men idag virker absolutt ingentingPrøv love hearts?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd . Oboy pleier å virke , det samme har tablettene fra apoteket gjort, men idag virker absolutt ingentingPrøv love hearts?
Huff, så kjedeligHar prøvd . Oboy pleier å virke , det samme har tablettene fra apoteket gjort, men idag virker absolutt ingentingkem hadde trodd at halsbrann skulle sette en så mye ut av spill?
Kanskje. Tror ikke jeg fikk med meg bilde fra deg?Kanskje de kommer fra samme? Har lagt ut bilde, men vet ikke om jeg fikk det til?
JaHuff, så kjedelig![]()
Kan det være noe du har spist da? Jeg fikk det når jeg spiste lakrisJahar ikke vært så gale noen av de andre ukene jeg har hatt det.
Har prøvd . Oboy pleier å virke , det samme har tablettene fra apoteket gjort, men idag virker absolutt ingentingkem hadde trodd at halsbrann skulle sette en så mye ut av spill?
Mannen fikk bestemme, så da ble det burger i stedetPå en mandag?![]()
Å der ja. Så fin da
Kan være pga jeg ikke har spist noe særlig ? Kun spist to knekkebrød og en bolle . Men vanskelig å spise når det står sånn ppKan det være noe du har spist da? Jeg fikk det når jeg spiste lakris![]()
Sjokolade og ingefær te har eg ikke prøvd , hjelper det?Sjokolade da? Ingefær te?
Åååh !!! Nydelig
Sjokolade og ingefær te har eg ikke prøvd , hjelper det?
Å der ja. Så fin daTror søstra mi var på Østlandet en tur og henta hu. Men husker virkelig ikke
![]()
Skummer gjennom dem, jaOj... Leser du alle?![]()
Det tror jeg påden var nydelig
![]()