Felles skravle 2015

Liker å sovne til tv'n? Også må han stå opp igjen og legge seg?

Merkelig vane. Han har tenkt å fortsette slik? For alltid? Også som pappa? Hva når ungen(e) blir store?
Han har vell helst ville gjort det i senga, men siden jeg nekter tv på soverommet så sovner han på stua. Er en stygg uvane han har som jeg ikke får av han. Jeg klarer ikke å sovne til tv'n.. Aner ikke har ikke diskutert det med han, men vil jo ikke at det skal fortsette sånn når vi er foreldre. Så vi må nok ta en prat

Det er et godt argument, da går jeg alltid.

Men oftest alene. Jobb, jobb, jobb, eller det husarbeidet han ikke har rukket fordi han jobber. "bare legg deg du kjære, jeg kommer om en time"
Han har vært hjemme hele kvelden mens jeg har vært på jobb. Så han var trett da jeg kom hjem.

Han har vell helst ville gjort det i senga, men siden jeg nekter tv på soverommet så sovner han på stua. Er en stygg uvane han har som jeg ikke får av han. Jeg klarer ikke å sovne til tv'n.. Aner ikke har ikke diskutert det med han, men vil jo ikke at det skal fortsette sånn når vi er foreldre. Så vi må nok ta en prat
Faren min er sånn enda og alltid vært sånn :p Mamma har prøvd alt

som foreldre til en baby er det jo ikke noe babyen merker noe av.

som foreldre til en tenåring...

som foreldre til en baby er det jo ikke noe babyen merker noe av.

som foreldre til en tenåring...
Aldri merket det vi. Han står jo opp 5 om morran, ganske mange timer før vi stod opp

Oppdatert 21:04

3. Kengu: 1286 (107 %)
4. Huleboer!: 936
7. Twinkle: 747
8. Liisjja: 685
9. Molly: 674 (56 %)
14. Lovebelly: 561
17. Lykkeliten: 507
18. Mars2015: 495
20. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 442 (37 %)
22. ninhursag: 405
23. Plomme: 373
25. trinebeth: 360
26. Sara: 351
29. FruJohnsen: 311
54. Lilla86: 128

30. plassen har 300 (25 %)
31. plassen har 285
35. plassen har 250
40. plassen har 195
100. plassen har 55

Når denne dagen er over har det gått 16 % av oktober, tilsvarende 194 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 40 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Foreløpig ligger 30. plassen med snitt på akkurat 60 innlegg per dag, som gir 1860 innlegg etter 31 dager.

Aldri merket det vi. Han står jo opp 5 om morran, ganske mange timer før vi stod opp

Han sov på sofaen hele natta, faktisk?

Mange tenåringer ville merket det som en foreldre sov på sofaen. Rett og slett fordi mange tenåringer legger seg i perioder (ferier f.eks) seeeeeeent

Sant det, men synes ikke det er så stort problem, verre om han hadde drukket vær dag

Stort problem er det ikke

Bare en uvane, synes jeg.

JEG synes jo det er ille nok at min JOBBER nesten hver kveld, men det er liksom noe annet enn å ikke ville legge seg uten tv.

God natt! :)

Oppdatert 21:04

3. Kengu: 1286 (107 %)
4. Huleboer!: 936
7. Twinkle: 747
8. Liisjja: 685
9. Molly: 674 (56 %)
14. Lovebelly: 561
17. Lykkeliten: 507
18. Mars2015: 495
20. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 442 (37 %)
22. ninhursag: 405
23. Plomme: 373
25. trinebeth: 360
26. Sara: 351
29. FruJohnsen: 311
54. Lilla86: 128

30. plassen har 300 (25 %)
31. plassen har 285
35. plassen har 250
40. plassen har 195
100. plassen har 55

Når denne dagen er over har det gått 16 % av oktober, tilsvarende 194 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 40 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Foreløpig ligger 30. plassen med snitt på akkurat 60 innlegg per dag, som gir 1860 innlegg etter 31 dager.

Relativt "trygt" plassert på 26 plass

50 innlegg er ikke mye, og 4 plasser er ikke mye, så TRYGG er jeg ikke, og at EN tar meg igjen fra en oppdatering til den neste er fort å forvente, men at FIRE gjør det på en gang tror jeg ikke er like sannsynlig,
Jeg får bare følge med og passe på. Helst et par plasser lenger opp

Stort problem er det ikke

Bare en uvane, synes jeg.

JEG synes jo det er ille nok at min JOBBER nesten hver kveld, men det er liksom noe annet enn å ikke ville legge seg uten tv.
Uvane er det, men skal jeg få hsn til å sovne i senga må det bli tv på soverommet å det vet ikke om jeg vil gå med på. Siden jeg trenger også søvn

Han sov på sofaen hele natta, faktisk?

Mange tenåringer ville merket det som en foreldre sov på sofaen. Rett og slett fordi mange tenåringer legger seg i perioder (ferier f.eks) seeeeeeent
Ja, men verken jeg eller søstra mi brydde oss om det :p Jeg gikk og la meg til vanlig tid og så på tv på rommet :) Og nei,;det var ikke hver eneste natt men det er hans eneste uvane. I ferier er de/vi alltid ute med båten eller på en hytte og der er det såklart annerledes :)

Men nå er det natta her :) Sov godt!

Ja, men verken jeg eller søstra mi brydde oss om det :p Jeg gikk og la meg til vanlig tid og så på tv på rommet :) Og nei,;det var ikke hver eneste natt men det er hans eneste uvane. I ferier er de/vi alltid ute med båten eller på en hytte og der er det såklart annerledes :)
Tror nok det har litt med individ å gjøre, noen barn bryr seg mens andre ikke :) så lenge barnet/ene vet at foreldrene er glade i hverandre så ser jeg ikkr på det som et stort problem. Som sagt hadde vært verre om han hadde drukket vær dag, i mine øyne.

Back
Topp