Brannalarm? Hjemme?Fikk du sovet litt lenge da?Var vel rundt da jeg også slokna og så gikk brannalarmen og etter det fløy jeg på do
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brannalarm? Hjemme?Fikk du sovet litt lenge da?Var vel rundt da jeg også slokna og så gikk brannalarmen og etter det fløy jeg på do
![]()
Så gøyVi skal få opp litt møbler i leiligheten i dag og søndagsmiddag hos mormor![]()
Sov til 10:30. Vekkerklokken ringte 9:30, men jeg slumret hele veien til 10:30. Da hadde jeg fått vondt i ryggen av all liggingen, så var det bare å komme seg opp fra sengenFikk du sovet litt lenge da?Var vel rundt da jeg også slokna og så gikk brannalarmen og etter det fløy jeg på do
![]()
Vi skal også i middagsbesøk, skal til svigers. Må hente svigerfar på flyplassen i ettermiddag, så drar vi sammen hjem til dem.Vi skal få opp litt møbler i leiligheten i dag og søndagsmiddag hos mormor![]()
Ja, det gjør detSå gøydet blir brått mye bedre med litt møbler
![]()
Ja, på soverommet!! Kjempe ekkeltBrannalarm? Hjemme?
10.30 er ikke værstSov til 10:30. Vekkerklokken ringte 9:30, men jeg slumret hele veien til 10:30. Da hadde jeg fått vondt i ryggen av all liggingen, så var det bare å komme seg opp fra sengen![]()
Hva får dere og spise da?Vi skal også i middagsbesøk, skal til svigers. Må hente svigerfar på flyplassen i ettermiddag, så drar vi sammen hjem til dem.
Nope10.30 er ikke værst![]()
Det vet jeg faktisk ikke. Sikkert noe svinesteik eller lignende. Håper ikke det er noe som er røkt, for det liker jeg ikkeHva får dere og spise da?![]()
Utløste den seg selv, eller var det en god grunn til at den ringte?Ja, på soverommet!! Kjempe ekkelt
Å, så deilig for deg med ferieNopeHar høstferie, så stresser ikke med å måtte stå opp til rimelig tid i dag for å klare å sovne tidsnok i kveld
![]()
Vi får fårikål i dagDet vet jeg faktisk ikke. Sikkert noe svinesteik eller lignende. Håper ikke det er noe som er røkt, for det liker jeg ikke![]()
Fårikål, ja. Kanskje vi får det. Det er typisk svigermormatVi får fårikål i daggleder meg
Deilig å slumre lengeSov til 10:30. Vekkerklokken ringte 9:30, men jeg slumret hele veien til 10:30. Da hadde jeg fått vondt i ryggen av all liggingen, så var det bare å komme seg opp fra sengen![]()
Kos dere på middagVi skal også i middagsbesøk, skal til svigers. Må hente svigerfar på flyplassen i ettermiddag, så drar vi sammen hjem til dem.
Har dere eget lager?
Haha,ja, samme her. Eller som du sa, noe stekFårikål, ja. Kanskje vi får det. Det er typisk svigermormat![]()
Kos deere på turSøndag formiddag, frokost er nettopp intatt, solen skinner, og jeg skal bare se ferdig opptak av Ønskebarn før vi skal ut og gå tur i solskinnetHva er deres planer for dagen?
Kos dereVi skal få opp litt møbler i leiligheten i dag og søndagsmiddag hos mormor![]()